برپایی مراسم اعتکاف در ۲۸۰مسجد مازندران

کد خبر: ۲۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 21 April 2015
مسئول تشکل های دینی مازندران از برپایی مراسم پرفیض اعتکاف در ۲۸۰مسجد این استان خبر داد و گفت: طرح با قرآن در زلال اعتکاف در ۱۲۰ مسجد این استان، اجرا می شود.

سید کریم صادق نیا، مسئول تشکل های دینی مازندران، امروز  به خبرنگار شبستان گفت: مراسم پرفیض اعتکاف در 280مسجد این استان با پیش بینی 21 هزار شرکت کننده در سال جاری برپا می شود.

 وی به حضور سخنرانان برجسته كشوري در مراسم معنوي اعتكاف مساجد اين استان اشاره كرد و افزود: 268 مسجد دیار علویان با شرکت 19 هزار و 800 نفردر سال گذشته، پذیرای معتکفین بود.

 صادق نیا اظهار کرد: برای دومین سال، خاطرات معتکفین در کتابی تحت عنوان «خداوند ثبت نام می کند»، تدوین و به تعداد 2هزار جلد چاپ می شود که در سال گذشته نام کتاب،« 3 روز رهایی» بود که کتاب به خود معتکفین، اهدا شد.

 وی بیان کرد: طرح با قرآن در زلال اعتکاف برای دومین سال در 120 مسجد مازندران با موضوعات آموزشی تجوید، روخوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن كريم در مراسم اعتکاف توسط مربیان قرآن اعزامی از دارالقرآن های اداره كل تبلیغات اسلامي مازندران، برگزار می شود.

 صادق نیا ابراز کرد: مراسم معنوی اعتکاف از 12 اردیبهشت ماه جاري همزمان با ميلاد با سعادت حضرت اميرالمومنين علي(عليه السلام) پيشواي اول شيعيان، به مدت سه روز با برنامه هایی نظير برگزاری زیارت آل یاسین، ختم قرآن، ختم صلوات و حلقه های معرفت برای معتکفین، صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار