داور یاسوجی قاضی میدان حساس راه‌آهن و ذوب‌آهن

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور یاسوجی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 13 April 2016
سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حساس شدن لیگ برتر فوتبال کشور در مقطع فعلی گفت: در کمتر دوره‌ای از لیگ برتر فوتبال کشور حساسیت بازی‌ها تا این حد بوده است.

وی گفت: هم برای قهرمانی در لیگ و سهمیه آسیایی و هم برای فرار از سقوط تیم‌های زیادی در لیگ برتر فوتبال کشور اکنون در حال رقابت نزدیک با هم هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان افزود: در این مرحله حساس از لیگ برتر فوتبال کشور یکی از سخت‌ترین کارها قضاوت در این میدان‌ها بوده و به همین خاطر کمیته و دپارتمان داوران فوتبال بهترین چینش‌ها را باید داشته باشد.

وی گفت: در هفته‌های اخیر که هفته‌های سرنوشت‌ساز برای فوتبال برتر است کمیته و دپارتمان داوری به جامعه داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اعتماد کرده است و در چینش داوری در دیدارهای حساس از داوران هم‌استانی استفاده می‌کند.

موسوی افزود: برای مثال در هفته گذشته در دیدار سنگین و حساس تیم‌های ملوان و پرسپولیس از داور هم‌استانی محمد راهی استفاده شد و در این هفته یعنی هفته بیست و ششم نیز از دیگر داور توانمند هم‌استانی به عنوان داور اول دیدار تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن اصفهان استفاده شده است.

این مسئول گفت: از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روح‌الله شریفی از یاسوج داور اول دیدار تیم‌های راه‌آهن تهران و ذوب‌آهن اصفهان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این دیدار فردا پنج‌شنبه 26 فروردین از ساعت 17 برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار