دغدغه های انتخاباتی

کد خبر: ۱۹۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 09 March 2016
دکتر بهبود معصوم زاده
تعامل آقایان مهندس بدر و مهندس کریمی به عنوان نیرو های ولایی منتخب از مرکز استان - این سوال را مطرح می کند که نفر سوم از اردبیل چه خصوصیاتی باید داشته باشد تا تعامل نمایندگان آسیب نبیند و اختلافات قبلی تکرار نشود .
1- آیا سید کاظم موسوی با سابقه نمایندگی مجلس و گرایش اصولگرایی میتواند مثلث تعامل را کامل نماید ؟
2- آیا محمد فیضی با شور جوانی و گرایش اصلاح طلبی میتواند در ادامه تعامل نمایندگان مرکز استان نقش مثبتی داشته باشد؟
3- آیا حمایت احزاب اصولگرا و مجمع اصولگرایان مستقل و مخصوصا روحانیت میتواند آرای سید کاظم موسوی را تقویت کند ؟
4- آیا حمایت احزاب اصلاح طلب و مدعیان لیدری اصلاح طلبی (غریبانی و پیرموذن) از محمد فیضی می تواند در انتخاب ایشان تاثیر داشته باشد ؟
به نظر می رسد در حال حاضر هر دو کاندیدای فرصت تغییر نظر مردم به نفع خود را دارند و با ورود نیروهای فعال انتخاباتی ،میتواند وزن کشی سیاسی و اجتماعی و قبیله ای قبل از ایام تبلیغات رسمی دور دوم انجام و ارزیابی گردد تا با انتخاب نماینده اصلح، ترکیب نمایندگان مرکز استان نهایی شود ...
به امید انتخاب خوب


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
همشری
|
United States
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
سلام سید کاظم بهتره چون تجربه مجلس دارد ومی تواند با دو برادر برای استان مفیدباشند وسید راه وچاه مجلس را بلده ودر مجلس آشنا ه دارد ومخصوصان منطقه آزاد را با دوستان قدیمی اش به تصویب برساند بس سید کاظم بهتره صددرصد
مجتبي كافي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
رزومه های ساختگی و روتوش شده، حضورهای مصنوعی و نخ نما شده، ادعاهای واهی و بی اعتبار شده، عکس های لوکس و خنده های فیکس و برخوردهای ریلکس و همه ژست ها و پرستیژهای انتخاباتی به همراه فیگورهای بازیگری، تهدیدی است که احتمال موفقیت و یا برحسته سازی نااهلان و نامحرمان را افزایش داده و در این میان کسانی که صالح تر و راستگوترند، به همراه مردمی که دنبال همین جور نماینده های متعهد هستند، زیان دیده های اصلی چنین انتخاباتی خواهند بود!
مردم بايد بسيار دقت كنند . كار اردبيل از آزمون و خطا گذشته است .
اردبيل در مقايسه با شهرهاي ديگر از نظر عمراني و اقتصادي و ... بسيار عقب مانده است .
انتخاب نماينده اي بي تجربه كه شورا را براي خدمت نپسنديد به نظر مي رسد كار سنجيده اي نيست .
مطالعه رزومه كاري و برنامه هاي سيد موسوي افق هاي روشني به انسان مي بخشد .
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
سوالات مطرح شده دکتر معصوم زاده در راستای انتخاب سومین نماینده در حال حاضر جواب قطعی نمی تواند داشته باشد. چه بسا اگر دکتر فیضی هم بعد از انتخاب راه مدعیان لیدری اصلاح طلبی چون غریبانی و پیرمؤذن را ادامه دهد نتیجه ماجرا همان آش و همان کاسه میشود که بودجه اردبیل برای شهرهای دیگری چون تبریز همچون زمان غریبانی مصادره می شود و یا منفعت طلبی یکی در برابر همه همچون پیرمؤذن که تا در دوره بعدی رد صلاحیت شد این مثلث تعامل نمایندگان را به هم زد و زودتر از مؤعد مقرر کابینه شو خالی کرد و دست از وظیفه ی قسم خوردش شست!
و یا نه اگر سید کاظم موسوی برنده این میدان شود باز از کجا معلوم به حق ادای تکلیف کند و زدو بندهای دوران 4 سال پیشش تکرار نشود؟! به هر حال جناب آقای معصوم زاده جواب سؤالات شما در حال حاضرمبهم است و رای ما ممتنع.
محمد و
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
با سلام و درود.
از چندین نظر جناب آقای موسوی گزینه ی بهتری هستند:
1_ با توجه به ترکیب نمایندگان منتخب این دوره در استان و مخصوصا در حوزه انتخابیه مرکز استان و عدم تجربه ی کافی نامبردگان بهتر است کاندیدایی را برگزینیم که حداقل سابقه یک دوره نمایندگی مجلس را داشته باشد و این تجربه میتواند کمک شایانی به مجمع نمایندگان استان در دوره دهم داشته باشد.
2-با توجه به اینکه طرح منطقه آزاد تجاری استان به دلیل عدم وجود نماینده ای جسور و کاربلد در عرض یک ماه دو بار در مجلس رای نیاورده و راهی بایگانی دولت شد در این دوره نیاز است که کاندیدایی را برگزینیم که از قدرت لابیگری و جسارت لازم در پیگیری امور برخوردار باشد و همه این صفات در جناب آقای موسوی وجود دارد.
3_ یک نماینده پارلمان باید ناطق خوبی باشد و بتواند از طرح ها و لوایح مورد نظر خویش در مجلس دفاع کند با مقایسه این دو عزیز (آقایان موسوی و فیضی) به خوبی درمیابیم که جناب آقای موسوی نسبت به رقیب خویش از قدرت بالایی در نطق و سخنرانی برخوردارند.
4_مردمی بودن یکی دیگر از صفات یک نماینده ی خوب است. با مروری بر کارنامه نمایندگان ادوار مختلف مجلس به خوبی روشن میشود که جناب موسوی از مردمی ترین نمایندگان اردبیل در طول تاریخ بعد از انقلاب بوده اند.
همچنین دلایل دیگری هم وجود دارد که ذکرشان از حوصله این نوشته خارج است.
ما نباید دوباره آزمون و خطا کنیم. در ادوار گذشته به کسانی که شناخت کافی از آن ها نداشتیم فقط به این دلیل که چهره ی جدید هستند رای دادیم و دوباره چهار سال بعد پشیمان شدیم.اکنون تکرار این اشتباه مصادف با از دست رفتن بسیاری از فرصت ها برای استانمان خواهد بود مثل از دست رفتن طرح منطقه آزاد تجاری استان !!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
کاملا واضح و مبرهن هست و بررسی انتخابات گذشته در اردبیل نشان میدهد که اردبیل و اردبیلیها کاملا پسرفت و عقب گرد داشتیم.
از جناب خوشنویس عزیز گذشتیم به ...رسیدیم- از امیرزاده گذشتیم به ...رسیدیم. از دکتر پیرموذن رسیدیم به ... و غریبانی ...به نظر میرسد اردبیل از مجلس ششم به اینور در انتخابات عملکرد خوبی نداشته است و تقریبا 3دوره تعطیلی بود برای ارذبیل با نمایندگان بسیار ضعیف.و این دوره ضعیف ترین دوره و انتخاب و انتخابات دور دوم در هره حال هیچ فرقی به حال مردم نخواهد داشت-سوای اصلاح طلب و اصوالگرا بودن این دو فرد هر دو ضعیف بودن و هستن و یه اتفاق و نبود افراد قدرتنمند ئ توانمند باعث دیده شدن این افراد شد-تمام این 3 نماینده به اندازه یه نماینده ششدانگ نیستن و نخواهند بود و هیچکدام در سایز مجلس نیستن. هر چند من هیچکدام از دو نفری که بعنوان اصلاح طلب معرفی شدن بعنوان صاحب تفکر اصلاح طلبی قبول ندارم. خدا عاقبت اردبیل رو بخیر کند پس از 12 سال تعطیلی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار