دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران

طرح خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شد

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: در دولت گذشته طرح خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شد و بسیاری از فقرا فقیرتر و سرمایه‌داران سرمایه‌دارتر شدند
کد خبر: ۱۸۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، نصرالله دریابیگی در جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران اظهار کرد: بارها مواضع صنفی کارگران و صنعت‌گران استان را به گوش مسئولان رساندیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد تشکیلات خانه کارگران مازندران از هشت ماه گذشته آغاز به کار کرد و به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم، افزود: بر فعالیت و کار حزبی تاکید داریم چون احزاب دولت در سایه است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه احزاب تقویت کننده نظام و دولت هستند، اضافه کرد: احزاب باید برنامه‌محور حرکت کنند تا مردم به برنامه‌های احزاب رای دهند.

دریابیگی با اشاره به مصوبه مجلس درباره اینکه هر کسی در انتخابات مجلس شرکت می‌کند حتما باید فوق‌لیسانس باشد که ما مخالف جدی این مصوبه هستیم، تصریح کرد: همه ملت ایران می‌توانند در تصمیم‌گیری کشور نقش داشته باشند.

وی بیان کرد: این مصوبه همه معلمان قدیمی با سابقه علمی و توانمند را از گردونه رقابت در مجلس شورای اسلامی حذف کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) یک آدم حزبی و اصلاح‌طلب بود، اضافه کرد: امروز وضعیت خاصی در کشور داریم که احزاب باید با برنامه نسبت به آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته طرح خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شد و بسیاری از فقرا فقیرتر و سرمایه‌داران سرمایه‌دارتر شدند، ادامه داد: با دادن یارانه به مردم 80 درصد از واحدهای صنعتی استان مازندران تعطیل شد.

دریابیگی با بیان اینکه مشکلات اشتغال و معیشتی مردم مورد توجه جبهه اصلاحات قرار می‌گیرد، تصریح کرد: افرادی باید بروند در مجلس که اصلاحات واقعی در کشور ایجاد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار