استاندار مازندران

افتتاح ۷۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در مازندران

استاندار مازندران گفت: علیرغم محدودیت‌ها و مشکلات مالی ۷۱۳ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و زیربنایی به ارزش ۴۰۸ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 31 January 2016
به گزارش تانباک مازندران، ربیع فلاح جلودار در شورای اداری استان با اشاره به افتتاح ۷۱۳ پروژه در ایام دهه فجر افزود: همچنین بیش از ۱۲ هزار برنامه فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در سطح استان مازندران در دهه فجر برگزار می‌شد که گویای تلاش خادمان استان خواهد بود.

وی بابیان اینکه دهه فجر سرشار از خاطرات ملت غیور ایران و مقطع رهایی ملت ایران بوده که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی‌شده است گفت: اکنون ایران اسلامی همچنان مقتدرانه به راه خود در سطح جهان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این اقتدار ناشی از رهبری حکیمانه ملت ایران و وحدت ملت و دولت است گفت: این اقتدار و وحدت، استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورده و دهه فجر فرصت مناسبی است که مسئولان بتوانند، خدمات دولت را به مردم بازگو کنند و آنان را در مشارکت عمومی همراه کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: باید تلاش کنیم تا از صاحبان انقلاب و به‌ویژه از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تقدیر و تجلیل کنیم و شکی نیست که مردم استان مازندران همچنان مانند گذشته در حماسه ۲۲ بهمن در سراسر استان شرکت خواهند کرد.

فلاح جلودار بیان داشت: مردم استان با شکوهتر از سال‌های قبل درصحنه حضور می‌یابند زیرا امسال با رهبری فرزانه و تلاش‌های دولت تدبیر و امید با پیروزی هسته‌ای، یک‌بار دیگر ملت ایران در عرصه جهانی درخشیده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری موفق شدیم باتدبیر و درایت، زنجیرهایی که دور اقتصاد و استقلال کشور تنیده بود، گسسته شود و شاهد حضور رئیس‌جمهور چین به ایران بودیم که یک برنامه درازمدت با ایران منعقد کرده است.

وی ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای ایتالیا و فرانسه و امضای بیش از ۴۵ هزار میلیارد دلار قرارداد از دیگر توفیقات دولت به شمار می رود زیرا مشارکت و جذب سرمایه‌گذاران خارجی، صادرات، فناوری و اطلاعات از لازمه‌های اقتصاد مقاومتی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار