ویژه ایام نوروز برگزار می‌شود

اجرای21ویژه‌برنامه درکمپ اصلی اسکان مسافران

تابناک: در ایام نوروز امسال ۲۱ ویژه برنامه در کمپ اصلی اسکان مسافران نوروزی اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا ، مسوول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه‌های کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با دو رویکرد ارایه خدمات فرهنگی به مسافران و نیز ارایه خدمات فرهنگی به شهروندان اصفهانی اجرا می‌شود.

مهدی بقایی درباره برنامه‌هایی که از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۳ تا ۱۴ فروردین سال جاری در این محل در حال برگزاری است افزود: غرفه‌های کتاب، صنایع دستی، بازی فکری، کودک و کوله کتاب از ساعت ۸ الی ۲۳ در این مکان بر پا است.

وی با اشاره به فضاسازی باغ فدک در ایام نوروز تصریح کرد: همچنین نمایشگاه‌‌های پارکی، سینما گردشگر، رصد ستارگان، دوچرخه دانایی، نمایشگاه حضرت زهرا (س) و اصفهان، برپایی سفره هفت سین و اجرای نقالی از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در کمپ اسکان مسافران برگزار می‌شود.

وی نقاشی سه بعدی، صندوق بازی و نمایش خیابانی را از دیگر برنامه‌های نوروزی باغ فدک برشمرد و اظهارکرد: نمازجماعت و نشست‌‌های گفتگوی عقیدتی در این مکان برپا می‌شود و دفتر مشاوره مذهبی نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ در باغ فدک به ارائه مشاوره‌های مذهبی به مسافران نوروزی می‌پردازد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار