بزرگداشت شیخ نمر در یاسوج برگزار می‌شود

به همت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و بزرگداشت عالم ربانی، شهید آیت‌الله النمر در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 05 January 2016
به همت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و بزرگداشت عالم ربانی، شهید آیت‌الله النمر در یاسوج برگزار می‌شود.

نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «آیت‌الله النمر» با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

کاظم نظری در این نشست ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله النمر، اظهار کرد: این عالم ربانی اسوه کامل صبر، ایثار، شجاعت و مردانگی در جهان تشیع است.

فرماندار شهرستان بویراحمد حکومت آل‌سعود را مجری دستورات کشورهای غربی عنوان کرد و گفت: آل‌سعود با عملی کردن اهداف دشمنان، تخم نفاق و پراکندگی را در دنیای اسلام می‌پراکند.

وی با بیان اینکه هدف وهابیت ضربه زدن به اسلام است، تصریح کرد: مردم باید در چنین شرایطی تابع رهبر بوده و با الگوگیری از مقام معظم رهبری عاقلانه با این اقدام برخورد کنند و با ضربه زدن احساسی باعث ایجاد مشکلات جدید برای اسلام و مسلمانان نشوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد نیز گفت: دنیای استکبار با تمام امکانات و شیوه‌های نوین تاکنون اقدامات زیادی علیه اسلام و مکتب تشیع انجام داده است.

حجت‌الاسلام سید حسین سادات خاطرنشان کرد: آل‌سعود آیت‌الله النمر را تنها به دلیل حمایت از مکتب تشیع و بیان اعتقادات خود به شهادت رساند و باید این عمل ننگین توسط همه مجامع بشری محکوم شود.

وی برگزاری چنین مراسمی را نشانه فهم سیاسی و بصیرت بالای ملت ایران و همه دنیای اسلام بیان کرد و یادآور شد: امیدواریم با برگزاری چنین مجلسی بتوانیم گوشه‌ای از حق این عالم بزرگ را ادا کرده و مردم را جهت حضور در این در این برنامه تشویق و ترغیب کنیم.

در ادامه این نشست همه دستگاه‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم آمادگی خود را اعلام کردند و هر کدام اجرای بخشی از برنامه‌ها را به عهده گرفتند.

این مراسم به همت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه، ۱۷ دی ماه، ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج با حضور همه اقشار مردم برگزار می‌شود و سخنران آن «آیت‌الله ملک‌حسینی» خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار