تابناک کهگیلویه وبویراحمد

سفر معاون اداری مالی کمیته امداد کشور به استان

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ما باید سه اصل سلامت، معیشت و کرامت مددجویان وکارکنان را در دستور کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 16 December 2015
معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ما باید سه اصل سلامت، معیشت و کرامت مددجویان وکارکنان را در دستور کار خود قرار دهیم
به گزارشتابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، دکتر علیرضا عسگریان در جمع پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد که در نمازخانه این نهاد برگزار شد، گفت: همه تلاش ما این است که در راه خدمت رسانی هرچه بهتر به نیازمندان گام برداریم.
وی افزود: همه موظف هستیم که از لحاظ روحی ، فکری و... خودمان را به بالاترین حد ممکن برسانیم تا بتوانیم خدمات اثرگذارتری را به خانواده ها ارائه نماییم.
سفر معاون اداری مالی کمیته امداد کشور به استان

عسگریان بیان داشت: در راستای ارائه خدمت به نیازمندان ما سه اصل سلامت، معیشت و کرامت را در دستور کار خود قرار داده ایم.
وی به اردوگاههای کمیته امداد اشاره کرد و گفت: اردوگاهها باید محل درآمدزایی برای کمیته امداد استان ها شوند تا بتوانیم از این طریق هزینه های ایجاد شده را پوشش دهیم.
عسگریان همچنین به جامعه هدف اشاره کرد و بیان داشت: ما باید جامعه هدف و استعدادهای آنها را به بهترین نحو ممکن بشناسیم تا بتوانیم از فرصت های بوجود آمده نهایت استفاده را ببریم و برای این کار باید به صراحت کار کنیم و نقش خود را در این راستا مشخص کنیم.
معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور با بیان اینکه ریالی از صدقات جمع آوری شده توسط این نهاد خرج هزینه های اجرایی و حقوق کارمندان نمی شود،به مردم اطمینان داد که تمامی وجوهات جمع آوری شده از کمک های مردمی به دست نیازمندان واقعی می رسد و جهت رفع مشکلات آنان هزینه می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان ، گفت: 92 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند واز خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
سیدغلامرضا متقی از پرداخت به موقع مستمری مددجویان و حقوق نیروهای قراردادی تقدیر و تشکر نمود. وی به پاره ای از مشکلات مددجویی و پرسنل در استان اشاره کرد و خواهان مرتفع شدن آنها شد.
لازم به ذکر است در جریان برگزاری این نشست تعدادی از مدیران و کارکنان به بیان مشکلات موجود در حوزه کاری خود پرداختند و پاسخ لازم را از معاون اداری و مالی مرکز دریافت کردند.
معاون اداری و مالی کمیته امداد در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از تعدادی از خانواده های مددجو و کارکنان و کارکنان بازنشسته و همچنین از تعدادی طرح فعال مددجویان تحت حمایت بازدید نمود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار