نیمه تمام ماندن۴۴۰۰ طرح‎ورزشی کشور

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: ‌تکمیل 4400 پروژه نیمه‌تمام ورزشی ‌نیازمند 8 هزار میلیارد اعتبار است.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 14 December 2015
به‌ گزارش تابناک مازندران، امیررضا خادم در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در استان قهرمان‌پرور مازندران، اظهار کرد: در هشتمین سفر استانی خود به مازندران سفر کردیم و در حال بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان این استان هستیم.

وی با بیان اینکه فرم ارزیابی عملکردی برای همه استان‌ها ارسال شد و هر چند ماه یک‌بار بازرسی‌ها و بررسی‌ها صورت می‌گیرد، افزود: در حوزه‌های فنی، مالی، امور بانوان، قهرمانی و در تمامی حوزه مدیریتی بررسی‌ها انجام شد که با تبادل نظر به جمع‌بندی می‌رسیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه ورزش و جوانان در مازندران قابل دفاع است، ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی در مازندران با تمامی افتخارات جای رشد و پیشرفت بیشتری دارد.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت و غنای زیادی در حوزه ورزش مازندران وجود دارد، تصریح کرد: مردم مازندران به ورزش عشق می‌ورزند و بنده خوشحال هستم استانداری مازندران نگاه حمایتی به حوزه ورزش دارد.

خادم با بیان اینکه امیدواریم با حمایت استاندار مازندران شاهد شکوفایی ورزش در این استان باشیم، اضافه کرد: حوزه ورزش در شهرستان‌ها نیازمند حمایت شوراها و شهرداری‌ها است.

وی با بیان اینکه در حوزه بانوان و اسپانسری این بخش مهم خیلی ویژه دیده نمی‌شود، افزود: رشد و اعتلای هرچه بیشتر حوزه بانوان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان خواستار حمایت ویژه خیران و حامیان ورزش به بخش بانوان به‌صورت ویژه شد و بیان کرد: از اینکه سوال پرسیده می‌شود تقسیم بودجه در کشور برای مازندران ناعادلانه است، بنده خیلی به این مسئله اعتقادی ندارم.

این مسئول اضافه کرد: استان مازندران همان‌طور که توانمندی‌های زیادی در حوزه قهرمانی دارد، به همان اندازه ظرفیت قابل قبولی در جذب حامیان مالی دارد که باید از آنها به‌درستی استفاده شود.

خادم حمایت در وزارت ورزش و جوانان را حمایت عدالت‌محور عنوان و تصریح کرد: نیازمند این هستیم با تمامی محدودیت‌ها در خود ورزش مشکلات خودمان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در فصل بودجه قرار داریم و امیدواریم با هم‌دلی و جذب بخش خصوصی تحولی در ورزش به‌وجود آوریم، ادامه داد: 4 هزار و 400 طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها نیازمند 8 هزار میلیارد تومان بودجه هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: خیلی از طرح‌های ورزشی در کشور توجیه اقتصادی و فنی ندارند و اعتبار قابل توجهی نیز برای آنها هزینه شده است.

این مسئول در پایان گفت: بودجه وزارت ورزش حدود 500 میلیارد تومان است و تناسبی با بودجه مورد نیاز طرح‌های نیمه‌تمام ندارد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار