«سپیدار» امکانات و ظرفیت ‌بخش شدن را ‌دارد

فرماندار بویراحمد گفت: تمام امکانات و شرایط لازم برای تبدیل شدن سپیدار به بخش وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 04 December 2015
فرماندار بویراحمد گفت: تمام امکانات و شرایط لازم برای تبدیل شدن سپیدار به بخش وجود دارد.

محمدکاظم نظری در حاشیه بازدید از سپیدار شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاری فارس با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل این منطقه گفت: سپیدار ظرفیت بخش شدن را دارد و امکانات و ظرفیت‌های لازم برای اینکه سپیدار بخش مستقلی از بخش مرکزی شود وجود دارد.

وی با بیان اینکه سپیدار و حومه آن ظرفیت بخش شدن را دارد، افزود: سیاست دولت این است که مکان‌هایی که ظرفیت لازم را دارند بدور از مسائل سیاسی، انتخاباتی و وعده‌های غیر معقول به بخش تبدیل شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر به مناطق لوداب و مارگون شهرستان بویراحمد گفت: با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان استان و شهرستان از مناطق لوداب و مارگون بازدید و از نزدیک با مشکلات مردم این بخش‌ها آشنا شدیم.

نظری تصریح کرد: در حد وسع و توان و با توجه به اعتبارات اختصاص یافته برای رفع مشکلات مردم مناطق استان تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

فرماندار بویراحمد عمده مشکلات مردم در مناطق لوداب و مارگون را مشکلات زیرساختی دانست و افزود: نبود راه مناسب، آب شرب و کشاورزی، نبود جداول کشاورزی، مشکلات تداخل زمین‌های مردم و منابع طبیعی و اینترنت از جمله مشکلات مردم مناطق استان است که با حضور مدیران کل بررسی و بر حل و فصل این مشکلات تأکید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار