جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

مدافع همه مظلومان در لبنان و فلسطین هستیم/نیروی انتظامی اقتدار نظام است

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی اقتدار نظام است و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا این اقتدار بیش از پیش در کشور تقویت شود.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 04 October 2024

سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی» به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست نیروی انتظامی است که همیشه در مواقع حساس کشور به خوبی نقش آفرینی نموده است.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، افزود: نیروی انتظامی اقتدار نظام است و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا این اقتدار بیش از پیش در کشور تقویت شود.

  جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی با توطئه هایی که ایجاد می‌کند هدفش براندازی نظام مقدس جمهوری است، تصریح کرد: اینها بعداز پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را بر ما تحمیل کردند. ذات جنگ خوب نیست ولی آنجایی که صدای مظلوم بلند می‌شود ما تکلیف الهی داریم که به دفاع از مظلوم بپردازیم.

وی گفت: لحظاتی که موشک های ایران بر سران کفر بارید، مردم ایران بسیار خوشحال شدند و این خود معنی پشتیبانی مردم ایران اسلامی از فرزندان برومند خود در سپاه پاسداران و ارتش مقتدر است.

سرهنگ غلامی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار داشت: ما شجاعت تمام اعلام می‌کنیم که مدافع تمام مظلومان در لبنان و فلسطین هستیم و برای نظام شیعه و سنی فرقی ندارد.

وی در پایان گفت: ما پاسخ برادران خود در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر را در انتقام گرفتن خون شهدای مقاومت علی الخصوص شهید اسماعیل هنیه و  شهید سید حسن نصرالله  در عملیات صادق ۲ تبریک میگوییم و‌حمایت قاطع خود را اعلام می‌نماییم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار