نماینده استعدادیابی فدراسیون بدمينتون در گفتگو با تابناک:

بدمینتون خراسان شمالی در رده نونهالان کشوری خوش درخشیده است

گروه استان‌ها- نماینده استعدادیابی فدراسیون بدمينتون کشور گفت: با برنامه ریزی دقیقی که ریاست هیئت استان و تلاش وکوششی که ورزشکاران می‌کنند و زحماتی که مربیان می‌کشند امیدواریم علاوه بر تیم‌های نونهالان، شاهد مقام آوری ورزشکاران خراسان شمالی در سطح جوانان، بزرگسالان وتیم‌های ملی هم باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲ 28 September 2024

رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، با اشاره به موضوع استعدادیابی منطقه 10 کشور و بجنورد اظهار داشت: اولین مرحله ی ارزیابی وضعیت جسمانی، مهارتی و روانی ورزشکاران منطقه ۱۰ کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان درشهر بجنورد درحال برگزاری است و شاهد میزبانی خراسان شمالی در این دوره از استعدادیابی هیئت بدمینتون هستیم.

وی ضمن تشکر از میزبانی خوب خراسان شمالی در این دوره گفت: بچه‌ها در رده های سنی زیر ۱۰ سال ،زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال در حال ارزیابی جسمانی ازطریق فاکتورهای عملکردی و هم شاخص‌های تن‌سنجی وانترومتریک هستند و مسابقه‌ی استانی بین سه تیم خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به صورت تیمی هم اکنون در حال برگزاری است.

نماینده استعدادیابی فدراسیون بدمينتون کشور در ادامه افزود: در حین برگزاری مسابقات ورقابت ها، عملکرد مهارتی ورزشکاران و وضعیت عملکردشان دربازی در واقع به‌صورت مشاهده‌ای توسط مربیان ارزیابی می‌شود وتلاش ما بر این است که بتوانیم در استان‌ها ورزشکارانی که از نظر جسمانی، روانی و مهارتی سطح بالاتری دارند راشناسایی کنیم تا در اختیار کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار بگیرندوتحت آموزش های کمیته استعدادیابی فدراسیون بتوانند برای فدراسیون وبرای استان هایشان مقام آور باشند.

رضایی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی درکمیته استعدادیابی فدراسیون روی داده است، تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به اتفاقات خوبی که الحمدالله درکمیته استعدادیابی فدراسیون افتاده، برنامه ریزی فدراسیون به صورت بلند مدت انجام می‌گیرد که ما بتوانیم ورزشکاران را برای اعزام به مسابقات در کشورهای خارجی آماده کنیم تا بتوانند مدال آور باشند.

وی گفت: در سطح آسیای میانه الحمدالله همیشه کشور ما مطرح بوده که امیدواریم ورزشکاران ما در شرق آسیا هم رقابت کنند و برای کسب سهمیه المپیک آماده شوند. الحمدالله  باتوجه به زحماتی که مربیان محترم سطح پايه ورده‌های پایه در استان کشیدند.

نماینده‌ استعدادیابی فدراسیون بدمينتون کشور در ادامه به سطح خوب ورزشکاران خراسان شمالی اشاره کرد و تصریح کرد: ورزشکاران خراسان شمالی در رده نونهالان بسیار درسطح کشور خوب درخشیدند، ما در نونهالان فینال‌های بازی زیر ۱۱سال ،زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال،حتما بچه های خراسان شمالی حضور داشتند وبیشتر در رده‌های زیر ۱۳سال وزیر ۱۱سال نماینده های خراسان شمالی خوش درخشیدند.

رضایی گفت: با برنامه ریزی دقیقی که ریاست محترم هیئت استان و تلاش وکوششی که ورزشکاران می‌کنند و زحماتی که مربیان می‌کشند امیدواریم علاوه بر تیم‌های نونهالان، شاهد مقام آوری ورزشکاران خراسان شمالی در سطح جوانان، بزرگسالان وتیم‌های ملی هم باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار