دریا بابل اندیشه خوب جنگیدن را یادگرفته و امید؛ آخرین چیزی است که در قلب و کالبد بازیکنانش می میرد و آن ها برای بقای در لیگ یکصدا شده اند.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 08 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همه چیز با ریتمی ترسناک دریا بابل را به سراشیبی سقوط رهنمون ساخته بود، تا اینکه معجزه جنگیدن در بطن و متن تیمی یکدل شکل گرفت.

دریابابل که روندی ضعیف را تا هفته هفتم لیگ دسته اول طی کرده بود، با داود سید عباسی فرار از تکیه بر انتهای جدول را بار‌ها تمرین کرد و یقه تیم‌های پر مهره‌ای را گرفت تا هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران چشم هایش به ذهن خلاق این مربی جوان برای حفظ و بقای تیمش دوخته شود.

لیگ دسته یک فوتبال ایران در حالی به هفته پایانی خود نزدیک می‌شود که اوج هیجان را در چندین ورزشگاه رقم خواهد زد.

چادر ملو در خانه به مصاف تیمی می‌رود که داوود سید عباسی «مرد نجیب فوتبال» سکان هدایتش را بر عهده دارد.

دریابابل که خطر سقوط به دسته پایینتر را بیخ گوش خود احساس می‌کند، در هفته‌های اخیر خوب جنگیدن را در میدان فوتبال به نمایش گذاشته است.

تیمی که این روز‌ها دلخوشی مردمان شهرش شده، اینبار در یزد میهمان رقیبی است که به دنبال نباختن قافیه از تیم محبوب و ریشه دار فجر سپاسی است.

اما نیمکت دریابابل مربی را به خود می‌بیند که می‌تواند معادلات این روز‌های فوتبال را با پیاده سازی تفکرات فوتبالیش دگرگون سازد.

داود سید عباسی و شاگردانش در یزد برای احیای فوتبال شهر بابل خواهند جنگید تا امید‌ها هرچه وسیع‌تر در مسیر این تیم نمایان شود.

چشم فوتبال کشور به تفکرات داود سید عباسی و ساق پای بازیکنانش دوخته شده تا در هفته آخر با حفظ دریا بابل در لیگ دسته دوم، قهرمان فوتبالی‌های این شهر شده و از سویی اشک شوق را در نقطه‌ای دورتر، اما آشنا، بانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار