تاجگردون و هوادارانش در کسب منافع خود بی رحم هستند و ساده لوحانه است اگر تیم مشاورین بهرامی فکر می‌کنند که می‌توانند از نمد تاجگردون برای خود کلاهی ببافند!
کد خبر: ۱۱۶۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ 30 May 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادداشت سیاسی / پس از پایان انتخابات و اعلام اسامی منتخبین تا همین امروز که منتخبین با تایید اعتبارنامه رسما و قانونا به عنوان نماینده مردم حوزه‌های انتخابیه خود معرفی شدند، در مورد نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون و اطرافیان وی متاسفانه فضای نچندان واقعی تبلیغات انتخاباتی حاکم است و تلاش‌های زیادی برای بزرگنمایی از اقدامات وی صورت می‌گیرد، اقداماتی که بعضا یا وجود ندارد و یا اینکه در حد و اندازه‌ای نیست که این همه بر روی آن تاکید و بزرگنمایی می‌شود!
اگر به فضای پیرامون بهرامی نگاهی موشکافانه داشته باشید متوجه می‌شوید که اطرافیان وی بیشتر تلاش دارند، دستاوردسازی کنند این در حالی است که حضور و موفقیت بهرامی در مجلس، هنوز مانند یک هندوانه سربسته است و اصلا مشخص نیست در محلی که لابی حرف اول را می‌زند، قرار است چه چیزی برای محمد بهرامی پیش آید.
اگر همه این فضاسازی‌های نچندان حرفه‌ای و ساده لوحانه پس از اعلام نتایج انتخابات را چشم پوشی کنیم (فضاسازی‌هایی که در برخی پیج‌های لوده اینستاگرام و یا تنظیم خبر‌های حماسی و یا بیان برخی اقدامات عجیب و غریب منتسب به بهرامی مانند تغییر برخی مدیران) از امروز یک خط خبری که بیشتر به یک شوخی شباهت دارد، فضای برخی رسانه‌ها را پر کرده به این مضمون که بهرامی نقش تعیین کننده در تایید اعتبارنامه تاجگردون داشته است! خط خبری که مطمئنا باعث عصبانیت تاجگردون خواهد شد چرا که خود وی می‌داند بهرامی اصلا در این حد و اندازه نیست و گذشته از بی تجربگی ، چندان قدرت و آشنایی با شرایط ندارد که به یکباره همانند "بتمن" در صحنه ظاهر شود و تاجگردون را از چنگ مالک شریعتی و ۶ نماینده معترض به اعتبارنامه نجات دهد! در واقع این نوع خبر رسانی برای بهرامی بیشتر حکایت از ساده لوحی دارد. ساده لوحی که نشانه‌های زیادی از آن دیده می‌شود از جمله تکیه بیش از حد به فضای مجازی به جای تشکیل تیم‌های حرفه‌ای و اتاق‌های فکر آشنا به مسائل که بتوانند در میدان واقعی که در روز‌ها و ماه‌های آینده با آن مواجه می‌شود، یاری رسان وی باشند!
در ذهن بسیاری از نزدیکان فعلی بهرامی آرزوی هماهنگی و یکدستی بهرامی و تاجگردون خیالبافی می‌شود در حالی که تاجگردون بی رحم‌ترین چهره سیاسی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

تاجگردون بر سر حوزه انتخابیه و منافع خود و اطرافیان آنقدر جدی و خشن است که هیچ ابایی از پیوند با اصلاح طلبان یا اصولگرایان ندارد و از همه بدتر در رقابت بین حوزه‌ای در استان، به هیچ صراطی مستقیم نیست مگر کسب منافعی که تعریف می‌کند.

برای نمونه در ماجرای تغییر نام استان مشاهده شد که تاجگردون و هوادارانش برای مدتی فضای سیاسی و رسانه‌ای استان را به آشوب کشاندند. یا در دوره‌ای که همه بودجه کشور را مدیریت می‌کرد ، تا زمانی که قانونی یا غیرقانونی اعتبارات مد نظر حوزه انتخابیه خود را تامین نمی‌کرد ، حاضر به هیچگونه همکاری با دیگر حوزه‌ها نبود.
ساده لوحانه است اگر تیم مشاورین بهرامی فکر می‌کنند که می‌توانند از نمد تاجگردون برای خود کلاهی ببافند! تاجگردون و هوادارانش آنقدر در کسب منافع خود بی رحم هستند که در دور گذشته و زمانی که اعتبارنامه وی در شرف رد شدن بود، تصمیم به اعتراض مسلحانه گرفته بودند. این یعنی افرادی خشن و بی رحم در فعالیت‌های سیاسی با تاجگردون همکاری می‌کنند که اتفاقا بسیار هم حرفه‌ای هستند و مانند تیم بهرامی، مبتدیانه وارد کارزار نمی‌شوند.
نکته‌ای که هواداران بهرامی باید به آن توجه داشته باشند، این است که تاجگردون فقط با افراد قدرتمند حاضر به معامله است و به اصطلاح برای افرادی که نمی‌توانند چندان برایش منفعتی داشته باشند، حاضر به وقت گذاشتن نیست. برای نمونه هواداران و یا تیم مشاورین بهرامی مقایسه‌ای کنند بین رفتار تاجگردون و مشاورینش با موحد با بهرامی و مشاورینش تا ببینند که تاجگردون حاضر است با کدام یک به معامله سیاسی بپردازد!
در هر صورت، بهرامی و مشاورین وی باید از همین ابتدا کار سیاسی حرفه‌ای را یاد بگیرند و بدانند که حضور در فضای سنگین و پر از لابی گری مجلس با فضای لودگی‌های اینستاگرامی یا تیتر‌های خنده دار فضای مجازی محلی متفاوت است! و از هم اکنون تلاش بی ثمر آویزان بودن به تاجگردون را رها کنند و بهرامی را کمک و مدیریت کنند تا به عنوان یک مهره مقتدر و دارای برنامه و هدف ، وارد فضای واقعی مجلس شود چرا که به همان اندازه که تاجگردونی‌ها در سیاست بی رحم هستند تا اینجای کار بهرامی‌ها ساده لوح بوده اند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احد. یا حقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
باید هر جه سریعتر مردم دهک پایین جامعه دخل این رئیس باندهای مافیا و تبهکار و فساد را بیاورند و از همین حالا به فکر به در ک واصل کردنش باشند و از قاچاقچیان مسلح دوروزه این بیشرف حراسی نداشته باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار