معاونت پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

ثبت نام انتخاب معلم نمونه تا ۲۳ اسفندماه

معاونت پژوهش وتوسعه منابع انسانی اد اره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از ارسال شیوه نامه انتخاب معلم نمونه به شهرستان‌ها ومناطق خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 12 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایمان سبحان نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگو‌های اولیه دانش آموزان نقش کلیدی در توسعه وتربیت نیروی انسانی دارند.
وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه انتخاب معلم نمونه همه معلمان رسمی، پیمانی و آزمایشی در واحد‌های آموزشی وپرورشی اعم از دولتی و غیردولتی که از مهرماه ۱۳۹۸ تا کنون مشغول به خدمت بوده اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند گفت: فعالیت ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان‌ها و مناطق توسط اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات ارزیابی و گزارش آن جهت اقدامات بعدی به ستاد بزرگداشت مقام معلم ارسال خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام شرکت در طرح انتخاب معلم نمونه از ۱۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد که معلمان گرامی می‌توانند در سامانه LTMS با وارد کردن نام کاربری و گذرواژه خود در این طرح ثبت نام و مستندات خویش را در قالب لوح فشرده به مدیر مدرسه تحویل نمایند.
معاونت پژوهش وتوسعه منابع انسانی اد اره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: بعد از فرآیند انتخاب معلمان نمونه در ستاد بزرگداشت مقام معلم، معلمان نمونه معرفی ودر سطح استان و شهرستان‌ها ومناطق از آنان تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار