در راستای برنامه‌های قرآنی صورت گرفت؛

شرکت 64 زندانی در مسابقات قرآنی

مسابقات قرآنی زندانهای استان با شرکت 64 نفر زندانی در رشته‌های قرائت، ترتیل، تفسیر،حفظ و نهج البلاغه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 08 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، حسن رحیمی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان با اعلام این خبر گفت:یکی از اولویتهای سازمان زندانها در ادامه توسعه قضایی ، فعالیتهای فرهنگی تربیتی و توجه به برنامه های قرآنی زندانیان است که خوشبختانه علی رغم کمبود تجهیزات، فضا و نیروی انسانی در اجراء برنامه‌های فرهنگی بالاخص اقدامات قرآنی درزندانها عملکرد خوبی داشته‌ایم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی در فضای زندانها گفت: این مسابقات زمینه‌ساز انس بیشتر با کتاب وحی و تدبر در قرآن است.
معاون سلامت زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تصریح کرد: پرداختن به برنامه‌ها و آموزه‌های دینی در زندان‌ها مهمترین راه برون رفت از آسیب و بزهکاری است که می تواند زمینه ساز بازسازی شخصیت زندانیان را فراهم آورد.
رحیمی در ادامه افزود:مسابقات قرآنی مرحله استانی با شرکت 64 نفر از زندانیان بطور جداگانه در زندان‌های مرکزی، دهدشت و گچساران در رشته‌های مفاهیم، قرائت، حفظ، ترتیل، تقسیر و نهج البلاغه برگزار که در هر رشته دو نفربه مرحله‌ی منطقه ای به میزبانی استان خوزستان معرفی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار