غربگراها مردم را نسبت به انقلاب بدبین می‌کنند

امام جمعه دهدشت گفت: در مقابل جریان رسانه‌ای دشمن و نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم انقلاب جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 11 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشت و گفت: دشمن از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد که انقلاب به این روز نرسد.

امام جمعه دهدشت تبیین دستاوردهای انقلاب را ضروری خواند و افزود: انقلاب علاوه بر دستاوردهای اقتصادی دستاوردهای معنوی فراوان داشت.

وی رهایی از خفقان و سرنگونی نظام دیکتاتوری، افزایش بینش سیاسی مردم، آزادی، مشارکت سیاسی و استقلال را از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب برشمرد.

امام جمعه دهدشت گفت: در حالی که دوره حکومت جور پهلوی ایران وابسته بود امروز دنیا بدون اجازه ایران در هیچ مسئله مهمی نمی‌تواند کاری انحام دهد.این عزت و بزرگی را انقلاب به ما داد باید قدر بدانیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه امروز در اوج افتخار و استقلال قرار داریم، تصریح کرد: اگر همین یک دستاورد یعنی دستاورد استقلال سیاسی و نظامی و فرهنگی را بیان کنیم بسیار با ارزش است.

وی گفت: بیداری مسلمانان، تغییر راهبرد قدرت‌های بزرگ شکست قدرت غرب و شرق ، نوگرایی و ایجاد گفتمان جدید از دیگر برکات انقلاب است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در توسعه، عمران، کشاورزی، بهداشت و... حرف‌ها برای گفتن فراوان است، گفت: نفی تظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی، روحیه خودباوری و گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی را انقلاب به ما داد.

امام جمعه دهدشت افزود: در مقابل جنگ ترکیبی و کار رسانه‌ای دشمن جهاد تبیین نباید روی کاغذ بماند.

وی ادامه داد: در همین اوضاع نوچه‌ها و غربگراها تلاش می‌کنند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

امام جمعه دهدشت انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از تعالیم قران و اهل بیت خواند و گفت: اگر از خون ما دریا جاری شود بار دیگر عزت ایران را به کفر و استکبار نخواهیم فروخت.

 وی اضافه کرد: ما در دفاع مقدس این چنین جوانانی و امکانات نداشتیم مقابل شما ایستادیم امروز هر جنگی بکار ببرید فرزندان ما ایستادگی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: به قلاده به گردن‌های استکبار عرض می کنیم صبر انقلابی و راهبردی ما اندازه دارد صبوری ما حکمتی دارد مصالح ملی را مد نظر قرار می‌دهد.

امام جمعه دهدشت مجوز زیست محیطی احداث سد آبریز را یادآور شد و با قدردانی از همه کسانی که در به نتیجه رسیدن این طرح از سالیان گذشته تاکنون نقشی ایفا کردند، گفت: فعلا بنای ورود مصداقی به این قضیه ندارم برای آبریز حرف برای گفتن زیاد دارم اما فعلا دو نکته عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: ایجاد فضای رسانه‌ای برای مجوز فعلا زود بود کاش رسانه‌ای نمی‌شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه توصیه‌ای به برخی از رسانه‌های محلی داشت و گفت: چه خبر است می‌خواهید به کجا برسید چرا با جو تنش‌زا می‌خواهید دشمنی در شهرستان ایجاد کنید مسؤولان و مردم را به جان یکدیگر بیندازید.

امام جمعه دهدشت رسالت رسانه را روشنگری و بیدارگری دانست و گفت: برخی از خبرها مصداق فتنه‌گری است خادمان مردم را به جان هم می‌اندازند این کارها جز ضرر برای شهرستان ندارد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار