در فضای مجازی عنوان شد؛
خلاصه ی آنچه لازم است مدیر عامل آبفای استان بداند این موضوع است که براساس آنچه مردم در فضای مجازی می نویسند و گهگاه شاهد اعتراضات حضوری به مشکلات آب وجود دارد رضایت عمومی نسبت به عملکرد مدیر شهرستان این مجموعه به حد زیادی تنزل یافت
کد خبر: ۹۸۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 03 August 2021

موج اعتراضات به عملکرد مدیریت آبفا بخشدار سابق لنده را به واکنش واداشت+تصویر

با اینکه لنده  به لحاظ آماری جز مناطق پرآب کشور محسوب میشود و نوار شرقی این شهرستان از موگرمون تا موگر رودخانه جاری است امّا جز مناطقی هم هست که همیشه مشکل آب داشته است و بسیاری از روستاهای آن به روش سنتی و با سختی آب تامین میکنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ مدت زیادی است که نسبت به عدم پایداری آب شرب روستایی و شهری در شهرستان لنده اعتراضات هست.روستاهای زیادی در این منطقه پرآب کشور  از جمله ی گرده کلات و راوک اصلا آب ندارند و بسیاری از روستاها از تنش آبی گلایمند هستند.

در ماه گذشته بود که شهرک سرآسیاب لنده بیش از یک هفته آب شرب جمعیت ۱۵۰۰ نفری آن تماما قطع شده بود که داد مردم بالا آمد و سالهاست در قسمتی از شهرک شهید رجایی آب به سختی به دست مردم میرسد.

خلاصه ی آنچه لازم است مدیر عامل آبفای استان بداند این موضوع است که براساس آنچه مردم در فضای مجازی می نویسند و گهگاه شاهد اعتراضات حضوری به مشکلات آب وجود دارد رضایت عمومی نسبت به عملکرد مدیر شهرستانی این مجموعه به حد زیادی تنزل یافت و این موضوع، موضوع خوشایندی برای یک مسئول و مجموعه ی تحت مدیریتش نیست.

بنابراین گزارش اعتراضات به عملکرد مجموعه ی آبفا در شهرستان لنده به حدی است که در جدیدترین آن بخشدار مرکزی اسبق لنده نسبت به نبود آب در برخی روستاها و بطور خاص روستای دشت بن و کهناب واکنش تندی داشت و نوشت؛ مسئولین محترم، آیا شما میدانید حدود بیست روز است که مردم روستاهای شهرستان ازبی آبی رو به دره ها آورده‌اند و دارند آب آلوده استفاده میکنند.

وی در ادامه به حمایت از مردمی که به شدت مشکل آب دارند نوشت، اگه زورتان به رییس آب و فاضلاب شهرستان نمی رسد تا مردم خودشان دست بکار شوند، مردم را چه چیزی فرض کردید...! مراعات دیگه بس است..!

ایشان خطاب به مدیر آبفای لنده هم نوشت؛ آقای روشنفکر لطفا اگه نمی توانی مدیریت بکنید، مردم دیگر طاقت ندارند این همه مسخره کردن را بس است...!

عادل مرادی در بخش دیگری از واکنش تند خود نسبت به عملکرد مدیر آبفا نوشت؛ در زمان مدیریت آقای طبیب زاده روستای ایدنک تعویض شبکه شد، روستای سرآسیاب، شهرک سرآسیاب شهرک بهاران، روستای مالشیخ نیز تعویض شبکه شدند و روستاهای آتشگاه، بیشه ای، چهار راه دوک، رُچ، صفی خانی لوله کشی شدند لطفا از زمانی که شما آمدید چه عملکردی داشتید و به مردم گزارش کار دهید.

لازم به توضیح است در ادامه پیگیری مشکلات آب در لنده گفته شده است فرماندار این شهرستان در همین مدت کمی که مشغول به خدمت شده است، پیگیری های خوبی داشته که در آخرین پیگیری ایشان روز گذشته با مدیر عامل آبفا دیدار و با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات آبی شهرستان است و عمده ی اعتراضات به عملکرد مدیریت آبفا در لنده است که با این حجم اعتراضات روزانه در فضای مجازی لازم به نظر میرسد در سریعترین زمان ممکن نسبت به کاهش گلایه های مردمی اقدام شود.

تصویر درج شده در خبر مربوط به تامین آب در روستای گرده کلات لنده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار