فرماندار گچساران : برخی نقاط خیلی کم کار شده و باید مسوولین جوابگو باشند، اما جایی که کار شده باید گزارش اقدامات ارزنده را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ 29 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورا‌های گچساران با اشاره به روز شورا‌ها اظهار کرد : در صحبت‌ها بحث شخص و یا فرد مطرح نیست بلکه بحث دولت است.
وی بیان کرد: برخی نقاط خیلی کم کار شده و باید مسوولین جوابگو باشند، اما جایی که کار شده باید گزارش اقدامات ارزنده را ارائه کرد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: شما می‌توانید زبان گویای مردم و ناظر بر کار مسوولان در روستا‌ها بوده و اقدامات را نیز پیگیری کنید.
دیهیمی خوب عنوان کرد: وظایف شورا‌ها یک مسوولیت سنگین است، مردم از شما انتظار خدمات بی منت دارند، رهبر انقلاب شعار را بر مبنای اقتصاد و مشارکت نام گذاری کرده اند در هرجا که مردم پای کار آمدند موفقیت بیشتر ونتیجه بهتر است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شورا‌ها با همکاری دولت اقدامات خوبی را برای ارائه خدمات به مردم انجام دهند.
دیهیمی خوب خطاب به شورا‌ها و دهیاران روستا‌ها بیان کرد: هر مدیری که نمی‌تواند کار کند استعفاء دهد، شما باید مطالبه گری کنید نه اینکه در جلسه عمومی بگویید که مدیران به ما شورا‌ها اعلام کنند نمی‌توانیم کار کنیم این حرف یک نوع توهین به مدیران شهرستان است.
وی افزود: ما نمی‌گوئیم مدیران ما ایراد ندارند، اما باید حریم‌ها و حرمت‌ها رعایت و حفظ شود.
فرماندار گچساران ادامه داد: در شورا‌ها همیشه کنار شما بودیم، برخی از گره‌ها یا منع قانونی و یا مشکل اعتبار داشته و شاید باز نشوند، اما برای حل مشکلات تلاش خواهیم کرد.
دیهیمی خوب اضافه کرد: در مرکز دهستان‌ها جلسه‌ای با اعضای شورا‌ها و دهیاران و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان برگزار خواهد شد.
وی گفت: هیچ مدیری حق ندارد گوشی خود را خاموش کند و باید پاسخگو باشد، باید مشکلات مردم را بررسی کرده و برای حل آن‌ها تلاش کنیم.
فرماندار گچساران اظهار کرد: برخی از مسائل مطرح شده نیاز به اعتبارات خاص دارد.
باید مشکلات بررسی گردد.
دیهیمی خوب عنوان کرد: یکی ازمشکلات مطرح شده زمین خواری بوده که به جد آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.
در نشست شورا‌ها و دهیاران روستا‌های گچساران با بخشدار و فرماتدار این شهرستان مشکلاتی اعم از نشست اعضای شورای اسلامی بهسازی و احداث جاده‌های عشایری، تسهیلات کم بهره به عشایران، نبود نسق زمین‌های کشاورزی متعلق به عشایر، احداث ساخت مدارس عشایری به جای چادر، تامین آب شرب و ایجاد درمانگاه‌های سیار، رعایت حریم‌جاده در روستای پاکوه، فرسودگی لوله‌های آب شرب بدخی روستا‌ها و مشکلات آنتن دهی تلفن همراه، نواسانات برقی و زمین خواری مطرح گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار