تابناک-کارگردان هرمزگانی فیلم«دیوار به دیوار خدا» که در بندرعباس ساخته شده است از پخش این فیلم در شبکه دو سیما خبرداد.
کد خبر: ۹۶۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 20 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛مرضیه دهقانی کارگردان فیلم دیوار به دیوار خدا اظهارداشت:فیلم دیوار به دیوار خدا از سوی شبکه‌های تلویزیونی افق، جام جم و شبکه‌های دو و سه مورد تایید قرار گرفته و قرار است به زودی از شبکه‌ دو سیما پخش شود همچنین شبکه استانی خلیج فارس نیز درخواست داده است که این فیلم را پخش کند.

وی افزود: ساخت فیلم دیوار به دیوار خدا به سفارش معاونت فرهنگی سپاه امام سجاد(ع)  استان هرمزگان آغاز شد و هدف آن معرفی و تحول مسجد امام زین العابدین(ع) محله نایبند جنوبی بندرعباس  بود که از شهریور ماه سال  ۹۹ آغاز و اواخر آبان‌ماه کار تدوین آن به پایان رسید.

 

به گزارش تابناک فیلم دیوار به دیوار خدا در بندرعباس به کارگردانی مرضیه دهقانی و نویسندگی یاسمن عبایی ساخته شده است و فهیمه نوروزی( دستیارکارگردان و منشی صحنه)، عباس سبزی‌کار و جواد قنبری (تصویربردار)، مصطفی حاجبی (مدیرتولید)، مهدی سلیمی(مدیرتولید) و پریسا حسینی (مشاور طرح)، محسن دهقانی( دستیار تصویر)، مسلم عنبری (تدوین‌گر)، محمدحسین مهرجو (صدابردار)، زهرا کریمی (برنامه‌ریز) و ابوذر احمدی مشاور هنری از دیگر عوامل فیلم «دیوار به دیوار خدا» هستند.

 

مرضیه دهقانی، فیلم‌ساز و فرزند سردار شهید محمد دهقانی از شهیدان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان است که به گفته خودش با تلاش‌های مرحوم کورش گرمساری در سال ۸۰ موفق به دریافت کلید طلایی شهر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار