رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از برگزاری 73 جلسه دائمی قرآن در سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 03 September 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر صبح امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی اندک و فعالیت‌های قرآنی و دینی تبلیغات اسلامی گسترده است، گفت: برگزاری 50 گفتمان دینی در سال گذشته با رویکرد موضوعات فرهنگی و اجتماعی و دینی جامعه و با محوریت آیات و روایات در اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه برگزار شده است.

وی از وجود 73 جلسه دائمی قرآن در سوادکوه خبر داد و افزود: برگزاری مستمر هفتگی و فعالیت در حوزه قرائت، حفظ و ترجمه و استفاده از اساتید دارای گواهینامه قرآنی یا حوزوی از شرایط برگزاری جلسات دائمی قرآن است.
ذاکری‌خطیر بیان کرد: اسامی و ویژگی‌های جلسات دائمی قرآن و مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه در سامانه تلاوت دارالقرآن کشور ثبت شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از فعالیت 9 مؤسسه و 16 خانه قرآن در این دو شهرستان خبر داد و با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی و اجتماعی این مراکز قرآنی، خاطرنشان کرد: در 6 ماه اول امسال نزدیک به یک‌هزار نفر از کلاس‌های قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه استفاده کردند که برگزاری طرح قرآنی 1449 و پخش مستقیم یکی از این کلاس‌ها از شبکه قرآن صدا و سیما و اعزام حدود 40 نفر از قرآن‌آموزان طرح نورالهدی به جشنواره پایانی مشهد و برگزاری طرح‌های قرآنی ماه رمضان بخشی از طرح‌های قرآنی برگزار شده تبلیغات اسلامی سوادکوه بوده است.
ذاکری‌خطیر از اعطای 351 گواهینامه تربیت معلم و تربیت آموزشیار به فعالان قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای آموزش در کلاس‌های قرآنی خبر داد و گفت: بیش از 80 مربی قرآنی دارای گواهینامه با مراکز قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه همکاری فعال می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار