وزش باد و رگبار پراکنده تا هفته آینده در مازندران
بر اساس گزارش هواشناسی مازندران در مناطقی از شمال غرب به استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب، جنوب شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی در امتداد رشته کوه البرز و نقاطی از مرکز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی این روز شدت بارش در شمال شرق و نوار شمالی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 15 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران وضعیت جوی و متوسط دمای استان تا هفته آینده را به این شرح اعلام کرد: 

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول و عکس  
وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول و عکس  

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به صدور هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وزش باد شمالی تا شمال غربی و افزایش موج دریا در مناطق ساحلی و دور از ساحل، گفت: دریای خزر از امروز ۲۶ اردیبهشت تا صبح پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه مواج و متلاطم است.
محمدی از فرمانداران شهرستان های ساحلی خواست: با توجه به ضرورت اتخاذ اقدامات احتیاطی لازم، اقدامات پیشگیرانه لازم معمومل نمایند. 

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول و عکس  

 

تداوم بارش باران و وزش باد شدید در این نقاط تا پایان اردیبهشت

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی:
جمعه (۲۸ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب به استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب، جنوب شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی در امتداد رشته کوه البرز و نقاطی از مرکز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی این روز شدت بارش در شمال شرق و نوار شمالی کشور خواهد بود.

شنبه (۲۹ اردیبهشت) در نوار شمالی و برخی مناطق نوار شرقی کشور بارش و وزش باد شدید انتظار می‌رود. یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) بارش در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب کشور تشدید و در دامنه‌های جنوبی البرز نوار شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رگبار و رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار