رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام؛
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام گفت: نیروی تخصصی آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان است و در این راستا بخشی از وضعیت صنایع و تخصص‌های مورد نیاز در زمان بهره‌برداری برای تربیت نیروی متخصص به دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 29 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، رضا محمدرحیمی اظهار کرد: نیروی تخصصی آموزش دیده نیاز امروز صنایع استان است و در این راستا بخشی از وضعیت صنایع و تخصص‌های مورد نیاز در زمان بهره‌برداری برای تربیت نیروی متخصص به دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه احداث پارک پلی پروپیلن در هفته گذشته، تصریح کرد: احداث این پارک نوید بخش اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی متخصص است.

محمدرحیمی ادامه داد: عملیاتی بودن شیوه آموزش در دانشگاه فنی و حرفه‌ای از امتیازات مثبت فارغ التحصیلان این دانشگاه در بازار کار است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان ایلام در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید سازمان صمت گفت: ظرفیت و پتانسیل‌های رشته‌های تحصیلی مورد نیاز صنایع استان برای برنامه‌ریزی در آمایش سرزمینی موردنیاز است.

پریچهر قنبری با اشاره به ارتباط دانشگاه و صنعت خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه ظرفیت‌های همکاری ین شناسایی و به صورت عملی تعیین شود و شاهد هم افزایی و تعامل بیش از پیش در این راستا باشیم.ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار