امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت:دشمن درمواجهه چند ضلعی وجنگ ترکیبی خود با راهبرد فشار حداکثری، درصدد تعویق یا کاهش مشارکت درانتخابات است.
کد خبر: ۸۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 20 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه شهرستان تفرش در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به کلام امیر المومنین در نهج البلاغه افزود: حضرت علی (ع) ، بی رغبتی دنیا ، دوری از هوای نفس ، رضایت الهی ،کم حرفی و اهل عمل به تکلیف الهی را از اوصاف برادر دینی برشمردند.
وی با اشاره به راهبردهای دشمن درانتخابات افزود:در هدف اول با هوشمندی امام و امت یک شکست راهبردی دیگر نصیب دشمن شد و آشوب های آبان ۹۸ برای رسیدن به این هدف در همان مرحله اول به ناکامی دشمن انجامید.
وی یاداور شد:کاهش مشارکت حداکثری ، هدف دیگر دشمن در این مرحله است که توجه به توطئه های رنگارنگ استکبار و پیاده نظام داخلی او بسیار ضروری است.
حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد:
در این مرحله وظیفه اصلی بر عهده هیأتهای اجرایی و نظارت است که با صداقت ، صلابت انقلابی و نگاه درست و صحیح به فرایند احراز صلاحیت کاندیداها، حق الناس را در تایید افراد مومن و صالح و انقلابی و توانمند رعایت کرده و به تقویت اعتماد و امید عمومی برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند.
وی با اشاره به وظیفه مهم و حساس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان باید فارغ ازتعارف ها و گرایش های جناحی و قبیله ای و بدون توجه به سفارشات و توصیه های افراد با در نظر گرفتن دقیق و سخت گیرانه ملاک های قانونی و مصالح ملت درباره تعیین صلاحیت ها عمل کند تا نتیجه ان شکل گیری مجلسی باشد که دشمن شکن و به راستی وکیل ملت و مدافع حقوق جامعه و جبران کننده کاستی های دوره و دوره های قبلی و به معنای واقعی عصاره فضایل ملت و در رأس امور باشد.
استاد حوزه علمیه با اشاره به اجلاس نماز امسال گفت: اجلاس سالیانه نماز فرصتی است تا جامعه اسلامی از رشحات فکری و اندیشه ی امام خامنه‌ای بهرمند شوند.
وی ادامه داد:پیام اجلاس امسال با وجود اختصار مضامین عمیق داشت مانند این که نماز وجه تمایز ماهیت تمدن توحیدی و الحادی است.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان گفت:اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده را در این هفته در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی برای برخورد با فروشندگان مواد مخدر ،برخورد با سرقت و دستگیری سارقین دستگیری متهمین تحت تعقیب و سایر مجرمین که منتج به دستگیری ۲۳ نفر مجرم و کشف مقادیر چشمگیری مواد مخدر و چندین فقره سرقت و سایر کشفیات شد.
وی از ادامه این طرح توسط نیروی انتظامی قدردانی کرد.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان ولادت حضرت عیسی بن مریم را در این هفته تبریک گفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار