آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور اسلامی ایران و سایر همراهان ایشان در سانحه هوایی سقوط بالگرد، روز دوشنبه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در اراک با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ 20 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در این آیین گفت: ملت از خدمات خدمتگزاران خود به ویژه رئیس جمهور، آیت الله رئیسی محروم شدند، اما آثار و برکات این شهادت، برای ملت ما با ارزش است و این عزیزان در ملکوت اعلی نزد خدا مقام ویژه‌ای دارند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: افراد داخل کابین بالگرد به همراه آیت الله ریئسی به عالی‌ترین فیض‌های معنوی، یعنی شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی، در تاریخچه ایران اسلامی، گفت: منافقان بر این تصور بودند که کشور با از دست دادن خادمان خود متضرر می‌شود اما کاملا در اشتباه بودند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: شهادت، افتخار ملت ما و فرزندان غیور و صادق این کشور است و همواره از این فیض، استقبال می‌شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: رئیس جمهور در سنگر قوه قضائیه، بازرسی کل کشور آستان مقدس رضوی و سنگر ریاست جمهوری، خدمت به مردم را تجربه کرد و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

وی به خدمات آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در مجامع بین‌المللی از جمله بریکس، اکو و پیگیری طرح‌های نیمه تمام و احیا واحدهای راکد در کارنامه وی ثبت شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: آقای رئیسی با وجود درگیری در مرزها، اخیرا به پاکستان سفر کرد که نتایج ارزشمندی به دنبال داشت.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: برقراری ارتباط با کشورهای عربستان، روسیه و چین نیز از دیگر اقدامات آیت الله رئیسی در سیاست خارجی است.

وی اظهار کرد: آیت الله رئیسی با وجود تحریم‌ها موفق به فروش نفت شد و جریان عادی‌سازی در صادرات را رقم زد.

امام جمعه اراک، یاد این شهدای گرانقدر را گرامی و برای شهید جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی روز گذشته(یکشنبه) طلب مغفرت و به مردم استان مرکزی، خانواده‌های مکرم این عزیزان، بیت دولت و خبرگان رهبری تسلیت عرض کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار