کد خبر: ۷۴۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 06 May 2019

پرسپوليس در شرايطي که براي صعود نياز به پيروزي در ديدار با پاختاکور داشت در تاشکند با نتيجه يک بر صفر مغلوب حريف شد.با اين نتيجه حذف پرسپوليس قطعي شد و نايب قهرمان دوره قبل ليگ قهرمانان آسيا خيلي زود از گردونه رقابتها خارج شد.

ترکيب پاختاکور

سنجر کواتوف، خوج اکبر آليجانوف، دراگان چران، فرخ سايفيف، ايگور کريمتس، شيرزاد اعظم‌اف، سردار صابرخواجه‌اف، جواهير سيديکوف(دقيقه 25-سوگيت سيندارف(دقيقه 88-کميل اف))، مارات بيکمائف(دقيقه 79-سرگيئف)، جلال‌الدين ماشاريپوف و خمروبکوف

ترکيب پرسپوليس

عليرضا بيرانوند، سيد جلال حسيني (کاپيتان)، محسن ربيع‌خواه، مهدي شيري، محمد نادري، کمال کاميابي‌نيا، احمد نوراللهي، سروش رفيعي(دقيقه 69-مهدي ترابي)، اميد عاليشاه (دقيقه 63-ماريو بوديمير)، سيامک نعمتي(دقيقه 89-شايان مصلح) و علي عليپور

اخطار

جلال‌الدين ماشاريپوف

دقايق حساس:

دقيقه 8: شوت از راه دور چران با اختلاف از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 13: ضربه کاشته اعظم‌اف به ديرک دروازه پرسپوليس اصابت کرد و راهي اوت شد. 

دقيقه 17: با همکاري بازيکنان پرسپوليس فرصت خوبي نصيب سيامک نعمتي شد و ضربه اين بازيکن از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 19: ارسال از چپ بازيکنان پاختاکور در محوطه جريمه به سيديکوف رسيد و ضربه والي اين بازيکن با واکنش بيرانوند به کرنر رفت.

دقيقه 29:کرنر اميد عاليشاه با ضربه سر کمال کاميابي نيا به بيرون رفت.

دقيقه 40: پشت محوطه جريمه فرصت خوبي نصيب سيامک نعمتي شد که ضربه اين بازيکن از پشت محوطه جريمه راهي اوت شد.

دقيقه 42: ضربه کاشته بازيکنان پرسپوليس در محوطه جريمه به علي عليپور رسيد که شوت اين بازيکن با واکنش خوب کواتوف به کر نر رفت.

دقيقه 43: شوت محسن ربيع خواه توسط کواتوف مهار شد.

دقيقه 45:پرسپوليس روي پرتاب اوت صاحب موقعيت شد که نتوانست از آن استفاده کند.

دقيقه 61:بازيکنان پاختاکور با هجوم همه جانبه خود تا آستانه فروپاشي دروازه پرسپوليس پيش رفتند ولي ضربات متعدد آنها باعث باز شدن دروازه پرسپوليس نشد.

دقيقه 67: سيامک نعمتي در شرايطي که علي عليپور را در کنار خود داشت از پشت محوطه جريمه اقدام به شوتزني کرد که اين توپ از کنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 76:پرسپوليس روي يک ضد حمله صاحب فرصت عالي شد که علي عليپور با فرار مناسب، ماريو بوديمير را در محوطه جريمه صاحب توپ کرد که ضربه بغل پاي آرام اين بازيکن توسط دروازه‌بان مهار شد.

دقيقه78: مهدي ترابي با حرکت تکنيکي خود دفاع پاختاکور را بر هم ريخت و در حاليکه به نظر مي‌رسيد به خطاي پنالتي سرنگون شده داور چنين اعتقادي نداشت تا فرصت خوبي براي پرسپوليس از دست برود

دقيقه 79:شوت عاليجانف از پشت محوطه جريمه به بيرون رفت.

دقيقه 85:شوت مهدي ترابي با واکنش دروازه بان پاختاکور به کرنر رفت.

دقيقه 86:(گل اول پاختاکور):شوت ايگور سرگيئف پس از برخورد به سيد جلال حسيني وارد دروازه پرسپوليس شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار