مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: طی 9 ماهه امسال 566 فرصت شغلی در حوزه تعاون این استان ایجاد و 689 نفر نیز در تعاونی ها جذب شده اند.
کد خبر: ۵۴۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 06 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی  اظهار کرد: استان ایلام دارای 43 تعاونی است و در این مدت 274 بازدید مالی و حسابرسی از آنها بعمل آمده است.


وی افزود: در بخش کارآفرینی و اشتغال نیز 96 مورد حمایت مالی و 357 مجوز در راستای الگوی توسعه مشاغل خانگی صادر شده است و 459 نفر نیز از طریق مراکز کاریابی بکار گمارده شده اند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: هشت فقره پروانه کار در حوزه تعاون طی مدت یاد شده از سال جاری صادر و 12 فقره پروانه کار نیز تمدید شده است.


شیرخانی با بیان اینکه یک هزار و 185 دادخواست واصله و 564 دادخواست تجدید نظرخواهی در این مدت صادر شده است، گفت: میانگین مدت زمان رسیدگی در هیات حل اختلاف و هیات تشخیص برای دادخواست ها 11 روز بوده و 24 درصد نیز آرای سازشی توسط مراجع حل اختلاف صادر شده است.


وی افزود: بخش روابط کار در 9 ماهه امسال 523 رای در هیات حل اختلاف و یک هزار و 52 رای نیز در هیات تشخیص صادر کرده است.


وی اقدامات فرهنگی این اداره را برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه، اجرای 46 برنامه فرهنگی، برخورداری 2 هزار و 606 کارگر از تسهیلات رفاهی، تفریحی و زیارتی و آموزش 255 کارگر در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعلام کرد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار