امام جمعه موقت اراك؛
تابناک مرکزی: حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور گفت: در جامعه افرادي هستند كه زير يك ميليون تومان حقوق مي گيرند در حاليكه حقوق هاي نجومي تصويب شده است. هرچند كه خودمان مقصر هستيم كه افرادي را مستقيم و غير مستقيم انتخاب مي كنيم كه مزه محروميت و سردي و گرمي زندگي را نچشيده اند.
کد خبر: ۳۸۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 03 March 2017

به گزارش تابناك مركزي، حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور امام جمعه موقت اراك ظهر امروز در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه با توجه به تصويب حقوق هاي نجومي تصريح كرد: در جامعه افرادي هستند كه زير يك ميليون تومان حقوق مي گيرند در حاليكه حقوق هاي نجومي تصويب شده است. هرچند كه خودمان مقصر هستيم كه افرادي را مستقيم و غير مستقيم انتخاب مي كنيم كه مزه محروميت و سردي و گرمي زندگي را نچشيده اند.

حسيني پور افزود: بايد نماينده و دولتي را انتخاب كنيم که علاوه بر اينكه زندگي و رشادت هاي فرماندهان و سرلشگران چون شهيد همت را الگو قرا ميدهند سفره زندگي آن ها متناسب با انسان هاي ديگر باشد نه كساني كه با هزينه هاي دور از عقلانيت در رأس كار قرار مي گيرند و نگاهي به محرومين و مستضعفين ندارند.

امام جمعه موقت اراک در آستانه سال نو ضمن آنكه مردم را به مديريت بهتر هزينه هاي زندگي دعوت كرد از دولتمردان خواست تا توجهي ويژه به مستضعفين داشته باشند و گفت: در آستانه سال نو بايد طوري مديريت و خريد كنيم تا غبار رفاه طلبي و نو گرايي بر دل كسي ننشيند و اذيت نكند و باتوجه به اینکه هفته نيكوكاري را در پيش رو داريم بايد از كمك هاي لازم به كميته امداد امام خميني(ره) دريغ نكنيم هرچند به نسبت كارهاي خوبي انجام شده است.

وي افزود: مسئولين بايد در تمام برنامه ها طوري حركت كنند كه محرومي در جامعه نماند و توجهي ويژه به محرومين و مستضعفين داشته باشند همانطور كه امام (ره) به آن توجه و تاكيد داشتند و امروز مسئولين بايد پاسخ دهند در سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل چند در صد رسيدگي به مشكلات انجام شده است.

حسيني پور با اشاره به اينكه امروز كساني مدعي حقوق بشر هستند كه درك درستي از آن ندارند گفت: از حقوق بشر فقط اين را فهميده اند هركجا نفسي به ضرر آن ها كشيده شود بايد با آن مبارزه كنند حتي به شرط آنكه هزاران كودك بي گناه را به خاك و خون كشيده شوند اين حقوق بشر از نظر آن ها است.

وي ادامه داد: فحشا و منكري كه غريزه شهوتشان را يك مقدار آرام مي كند براي آنها حقوق بشر است كه امروز تربيت اسلامي و حركت در مسير تقوا به ما مي گويد در مقابل دشمنان قوي ايستادگي كنيم.

امام جمعه موقت اراك آمريكايي ها را غير قابل اعتماد خواند و ابراز كرد: عالمان اسلام و امام (ره) به ما تربيت اسلامي و اشدا علی الكفار را ياد داده اند، هرچند در گذشته نزديك اين حرف ها براي عده اي كه اصرار به قدم زدن و دوستي با آمريكا داشتند قابل هضم نبود و نه تنها چيزي به دست نياوردند بلكه با آمدن فرد جديد واقعيت آمريكا به خوبي به آنها نشان داده شد.

حسيني پور افزود: امروز رييس جمهور جديد آمریکا اگر چه بعضي از واقعيت هاي كشورش را به مقدار اندك بيان مي كند اما نسبت به مواضع مقابله با ايران اسلامي تندتر است و توطئه هايي همراه با همكاري كشور هاي به ظاهر عربي و اسلامي مانند عربستان و تركيه در برنامه خود دارد كه موفق نخواهد بود زيرا كه به جز قرآن و اهل بيت كه پشتوانه اسلام هستند مردم ايران اسلامي همواره با حضور در ميادين و صحنه ها  توانسته اند دشمنان را نا اميد كنند.

حسيني پور مردم ایران اسلامی را انقلابي خواند و ابراز كرد: مردم همواره با حضور در صحنه هاي اجتماعي، اقتصادي، انقلابي، نظامي و سياسي توانسته اند در اقتدار ايجاد شده كه زبان زد جهانيان است سهمي داشته باشند و اين همان انقلابي بودن مدنظر مقام معظم رهبري امام خامنه اي است.

وی رسيدن به تقواي برتر و جد و جهد را لازمه رسيدن به مقام بالاتر دانست و اظهار داشت: تقوا عبارت است از حركت در مسير اراده الهي كه بايد سعي كنيم تا در سير الي ا... به تمام معنا حركت كنيم و ترديدي به خود راه ندهيم تا در همه مسائل عبادي كه عبارت از عبادت، سياست و اقتصاد اجتماعي است موفقیت حاصل شود.

امام جمعه موقت اراك تربيت اسلامي را لازمه رسيدن به تقوا عنوان و خاطر نشان كرد: تربيت اسلامي ما رو به توقف و ايستادن در مقابل آنچه خداوند نهي نموده و حركت در مسيري كه خداوند متعال از ما خواسته است گاهي در امور اقتصادي و گاهي در مسائل اجتماعي، سياسي، فرهنگي و گاهي با انسان هاي كنار خودمان و گاهي با همه دنيا رهنمود مي سازد.

وي افزود: ايستادگي در مقابل كساني كه به تربيت الهي تربيت نشده اند اولين مطلب است كه بايد به آن توجه شود.

امام جمعه موقت اراك در پايان هفته منابع طبيعي را تبريك گفت و افزود: ان شاء ا... با همكاري دولت بتوانيم منابع طبيعي و كشاورزي و درخت كاري جلو ببريم و از گلايه ها و كم توجهي ها كاسته شود.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
زیاد خودتون را ناراحت نکنید
مگر نه اینکه شورای نگهبان داریم ؟
اونجا باید جلوی ایرادات را بگیرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار