حسین کلانتری:
دانستن حق مردم است و آگاهی مردم از همه امورات تخلف ها را کاهش داده و این دولت از ابتدا شفافیت اطلاعات را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است.
کد خبر: ۲۸۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 20 August 2016
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت : دانستن حق مردم است و آگاهی مردم از همه امورات تخلف ها را کاهش داده و این دولت از ابتدا شفافیت اطلاعات را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت و برگزاری نشستهای خبری متعدد نشان دهنده جدیت دولت بر اطلاع رسانی و شفاف سازی دقیق اخبار به مردم است.

به گزارش تابناک ایلام،حسین کلانتری در نشست شورای اطلاع رسانی استان ایلام اظهارکرد: 219 میلیارد تومان توسط دولت در بخش های مختلف عمرانی و خدمات و بهداشت و آموزش و ... هزینه شده و در نتیجه آن 145 طرح برای افتتاح در هفته ی دولت آماده شده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام در جمع خبرنگاران و اعضای شورای اطلاع رسانی استان اضافه کرد: جمعا 164 طرح مختلف در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.از این تعداد تنها 19 طرح کلنگ زنی و مابقی به بهره برداری خواهند رسید.

حسین کلانتری ادامه داد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمت گذاران ملت خدمات خود را به اطلاع مردم برسانند.

کلانتری به اهتمام دولت بر تحقق وعده هایش به مردم اشاره کرد و افزود : دولت تدبیر و امید تمام توان خود را در تحقق وعده هایش به مردم متمرکز شده و در این مسیر موفقیتهای چشمگیری را نیز به دست آورده است.

این مقام مسئول در ادامه به سختی های پیش روی دولت اشاره کرد و گفت : متاسفانه دولت در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که مشکلات مالی زیادی گریبانگیر کشور بوده و تحریم ها تاثیرات منفی خود را نشان داده بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار