رئیس هیأت بوکس خراسان جنوبی خبر داد
رئیس هیأت بوکس خراسان جنوبی از تجهیز رینگ بوکس قاین، مود و فردوس خبر داد و گفت: در صورت استقبال آمادگی داریم تا 15 رینگ دیگر نیز در استان داشته باشیم.
کد خبر: ۲۷۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 02 August 2016
 مراسم تجلیل از مهدیار علیزاده بوکسور نوجوان بیرجندی که در مسابقات بوکس نوجوانان کشور حائز رتبه سوم شده بود، شامگاه دوشنبه برگزار شد.

رئیس هیأت بوکس خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به تاریخچه بوکس، اظهار داشت: در سال‌های 47 و 48 تیم بیرجند همیشه جلودار ورزش بوکس در خراسان بزرگ بود و چندین سال متوالی قهرمان بوکس خراسان بزرگ شد.

سید حسین قطبانی با اشاره به کمبود امکانات ورزش بوکس در آن دوران، ادامه داد: در حال حاضر از امکانات بسیاری در این رشته ورزشی در خراسان جنوبی برخوردار هستیم.

وی افزود: مدتی ورزش بوکس در کشور به تعطیلی رسید اما از زمانی که مجددا بوکس راه‌اندازی شد ایران صاحب مدالی‌هایی در مسابقات آسیایی شد و بوکسورهایی راهی مسابقات المپیکی و جهانی شدند.

رئیس هیأت بوکس خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ایران دارای چندین سکو در آسیا در رشته بوکس است، گفت: ورزش بوکس امروزه یک ورزش تکنیکی و سرعتی است و دیگر خطر جسمی ندارد.

قطبانی بر راه‌اندازی ورزش بوکس بانوان تأکید کرد و افزود: در حال حاضر باید پیش‌بینی لازم در این زمینه صورت بگیرد تا به محض ابلاغ دستورالعمل، امکانات رشته بوکس برای بانوان فراهم شود.

وی از تجهیز رینگ بوکس قاین، مود و فردوس خبر داد و افزود: در صورت استقبال آمادگی داریم تا 15 رینگ دیگر نیز در استان داشته باشیم.

رئیس هیأت بوکس خراسان جنوبی اظهار داشت: با روی‌آوردن جوانان به ورزش بانشاط بوکس، از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود و جوانان در مسیری شاداب و پر افتخار قرار می‌گیرند.

قطبانی تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های این مملکت هستند و همه وظیفه دارند تا امکانات تفریحی و ورزشی این قشر را مهیا کنند تا برای کشور افتخارآفرین باشند.

وی از مدال‌آوری نوجوان بیرجندی در این رشته و تلاش اعضای هیأت بوکس خراسان جنوبی قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار