مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم با ابلاغ مصوبه خرید تولیدات بومی استان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ 08 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار سیاسی قرار دارد، بیان کرد: باید از این فرصت‌ها در جهت پیشرفت و توسعه استان نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از بخش خصوصی استان عنوان کرد: با پیگیری‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و مصوبه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان که با حضور مدیرکل بازرسی استان برگزار شد، حمایت از تولیدات استان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: اداره کل بازرسی استان یافته‌های ارسالی در زمینه تولیدات بومی استان را بررسی و در ماه جاری نامه به مدیران ابلاغ شد که با رعایت تمامی جوانب قانونی خرید دستگاه‌های اجرایی از تولیدات بومی استان باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: این مصوبه به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ذی حسابان، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون استان برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های این اداره کل و دریافت مصوبه ستاد درآمد و شورای فنی در خصوص افتتاح حساب بانکی پیمانکارانی که در استان خراسان جنوبی فعالیت در بانک‌های عامل استان بیان کرد: از محل این مصوبه تنها در سه ماهه تابستان سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی در بانک‌های استان داشته‌ایم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار