مديرکل گمرک استان ايلام:
يگان ويژه با استفاده از تمام توان خودبه مردم خدمت مي کند و پاسخگويي به مطالبات مردم افتخار بزرگ و رسالت مهم اين نيروي خدمتگزار است.
کد خبر: ۱۶۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 14 January 2016
مديرکل گمرک استان ايلام در ديدار با فرمانده يگان ويژه اين استان، اتحاد و همدلي كاركنان يگان ويژه را باعث خدمت رساني شايسته به مردم دانست و گفت: يگان ويژه با استفاده از تمام توان خودبه مردم خدمت مي کند و پاسخگويي به مطالبات مردم افتخار بزرگ و رسالت مهم اين نيروي خدمتگزار است.

به گزارش تابناک ایلام، مهندس"حيدري"در ديدار با سرهنگ اجمدنور علي فرمانده يگان ويژه ايلام، مسير خدمت به مردم را کسب رضايت خداوند دانست و اظهارداشت: اگر قرار است که رضايت خدا کسب شود، لازمه آن رضايت مردم است و اين نکته اي است که هدف، مسير و خط افق و قله را کاملا نشان داده و بايد همه تلاش ها و جهت هاي ما به اين سمت باشد.

وي افزود: عملکرد يگان ويژه اميد بخش و گوياي موفقيت هاي روز افزون اين نيروي هميشه آماده است و خدا را شاکريم از اينکه انگيزه هاي ايماني، در دل شما کارکنان قهرمان جبهه امنيت کشور به وجود آورده است.

مديرکل گمرک استان ايلام، اتحاد و همدلي كاركنان يگان ويژه را باعث خدمت رساني شايسته به مردم دانست و خاطر نشان کرد: امروز يگان ويژه مقتدرما ، افتخار مي کند که پاسخگويي کامل و خدمتگزار مردم مي باشد و اميد است، با رويکرد پيشگيرانه و با کمک همه دستگاه ها و سازمان ها، امنيت و آرامش را در بين مردم افزايش دهيم.

درادامه اين ديدار سرهنگ نورعلي، کارکنان يگان ويژه را نيروي متدين، مردم دار، ولايت مدار و داراي بصيرت دانست و اظهار داشت: ما هر كاري كه مي كنيم و هر زحمتي كه متحمل مي شويم براي مردم و به خاطر مردم بوده و خود ما از مردم و براي مردم هستيم.

وي، تصريح کرد: امنيت بدون حضور پليس در جامعه ميسر نخواهد شد و همکاري و تعامل دستگاه هاي اجرايي با يگان ويژه، نويد بخش آينده اي روشن در مسير خدمت رساني بهتر به شهروندان است.

گفتني است، در پايان اين ديدار فرمانده يگان ويژه ايلام به نمايندگي از فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با اهدا لوح سپاس از تلاش مديرکل گمرک استان درمراسم اربعين حسيني تقدير و تشکر کرد./پ

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار