مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور با اشاره به اینکه در حال ایجاد برند برنج رفاه است، گفت: برند برنج رفاه از محصولات کشاورزان شمال کشور ایجاد و در کشور توزیع خواهیم کرد تا ذائقه مردم را از خرید برنج خارجی تغییر بدهیم.
کد خبر: ۱۴۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، فرشید گل‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساری گفت: در راستای ایجاد همدلی، همگرایی و تقویت روحیه و ایجاد نشاط در بین کارکنان فروشگاه های زنجیره ای رفاه سراسر کشور و انتقال آن به خریداران این فروشگاه مسابقات سراسری فوتسال کارکنان این فروشگاه به میزبانی ساری برگزار شده است.
وی ضمن اعلام اینکه در این مسابقات ۱۸ تیم از سراسر کشور و در ۵روز در ساری برگزار می شود، گفت: این مسابقات ویژه آقایان است و سه شنبه یکم دی ماه فینال آن برگزار خواهد شد و در نظر داریم مسابقات تنیس روی میز را هم در برای آقایان و بانوان تا پایان سال برگزار می‌شود.
مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور با تاکید بر اینکه رفاه فقط یک مکان جهت خرید کالاهای مور نیاز مردم نیست، گفت: ما در نظر داریم مردم در این فروشگاه ها زمان خوبی را بگذرانند و در کنار خرید کالای سالم و با کیفیت فضایی جذاب و با تنوع کالا سلایق مختلف را تامین و نحوه ارایه خدمات خود را بهینه کنیم.
گل‌زاده هدف فروشگاه را افزایش کیفیت و کاهش قیمت اعلام کرد و گفت: شعار ما کمک کردن به سبک زندگی مردم است و برای ایجاد آن ابتدا باید همکاران ما در این فروشگاه فضا و شرایط بهتر را تجربه کنند و این نگاه به مشتریان نیز تسریع یابد.
وی از شروع به کار دو فروشگاه نسل نو در استان خبر داد و اظهار کرد: در شهرهای ساری و رامسر این دو فروشگاه ایجاد خواهد شد و در این فروشگاه ها موادغذایی تازه، نان، لبنیات محلی، محصولات پروتینی سالم و ارگانیک عرضه می‌شود.
 
راه‌اندازی فروشگاه رفاه رامسر با رتبه‌بندی جهانی
 
مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور با اشاره به اینکه فروشگاه ساری در حال بازسازی و عملیات عمرانی است، ادامه داد: فروشگاه رامسر یکی از زیباترین و بهترین فروشگاه کشور خواهد بود که با سبک ایرانی و مدرن و زیبا ساخته خواهد شد و در رتبه بندی جهانی نیز شرکت خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تا دوسال آینده ۵۰ فروشگاه نسل نو در کشور ایجاد می‌شود، گفت: تا پایان سال ۱۲فروشگاه نسل نو در کشور ایجاد خواهد شد که ساری و رامسر جزو این تعداد است .
وی با تاکید بر نقش ویژه فروشگاه های زنجیره ای گفت: با گسترش این فروشگاه ها تولید داخلی نیز رونق پیدا خواهد کرد و فروشگاه رفاه با  ۲۲۰ فروشگاه در کشور و۱۰۰۰ عامل فروش در شهرهای کوچک مشغول ارایه طیف وسیعی از تولیدات داخلی است.
 
ایجاد برند برنج رفاه از محصول کشاورزان مازندرانی
 
گل زاده با اشاره به اینکه در حال ایجاد برند برنج رفاه است، گفت: برند برنج رفاه از محصولات کشاورزان شمال کشور ایجاد و در کشور توزیع خواهیم کرد تا ذائقه مردم را از خرید برنج خارجی تغییر  بدهیم.
گلزاده با تاکید بر اینکه فروشگاه رفاه علاوه بر تخفیف های همیشگی تخفیفات دوره ای را هم به مشترین خود می دهد، گفت: در دی ماه ۸۰۰ قلم کالا های این فروشگاه بین ۲۰ تا۵۰درصد تخفیف دارند و این تخفیفات در راستای کاهش هزینه های فروش و توزیع ایجاد شده است.
وی با استقبال از نهاد ها و سازمان‌هایی که فضای لازم را برای ایجاد فروشگاه دارند، گفت: فروشگاه حاضر به همکاری با این نهاد ها جهت تامین سرمایه در گردش و ایجاد فروشگاه رفاه است و در تعاونی های مصرف کارکنان هم که توان اداره را ندارند و یا تعطیل شده اند هم می توانیم فروشگاه ایجاد کنیم.
وی همچنین در خصوص عاملیت فروش نیز گفت: فروشگاه هایی که بالای ۳۰۰ متر زیربنا دارند می‌توانند به شبکه رفاه متصل شوند و فروشگاه نسبت به تامین کالا باقیمت مناسب، تبلیغات،it، برندینگ را با مالکیت و مدیریت خود شخص ایجاد کند.
گلزاده در خصوص بن کارت های رفاه نیز تصریح کرد: دو نوع بن کارت در فروشگاه موجود است که یکی رفاه کارت است که در اختیار  سازمانها و نهاد ها قرار می گیرد با ۵درصد تخفیف و دیگری کارت اعتباری است که سازمان با ایجاد تضمین بازگشت اعتباری به مدت دو ماه و بدون بهره دریافت می‌کند.
وی ادامه داد:این کارت‌های اعتباری در کل فروشگاه هلی رفاه سراسر کشور و باشگاه ها و آژانس های مسافرتی و رستوران های طرف قرارداد با فروشگاه استفاده شده و وجه آن تا دو ماه بعد پراخت است.
وی با اشاره به وجود واحد کنترل کیفیت در فروشگاه گفت: تمامی کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می شود توسط واحد کنترل کیفیت فروشگاه از مراحل ساخت، بسته بندی و توزیع کنترل می شود و این کنترل در کنار کنترل دستگاه های نظارتی است.
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در خصوص خرید باشگاه پرسپولس گفت: پرسپولیس برند بسیار بزرگی است و ما هم با وسعت فروش در صدد خرید این باشگاه برآمدیم ولی با توجه به مشکلات در خصوص نحوه مالکیت و قیمت سهامداران تصمیم به عدم خرید در زمان حاضر گرفتند ولی با توجه به ماهیت فرهنگی این فروشگاه احتمال اینکه در حوزه باشگاه داری در سال‌های آتی وارد شویم وجود دارد.
گلزاده در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در خصوص کارت خرید کالاهای ایرانی گفت: فروشگاه رفاه با دولت همکاری می کند و به دولت کمک می کند همچون ارایه سبد کالا و این بار پیشنهاد شده و طرحی به ریاست جمهوری ارایه کردیم تا پرداخت یارانه نقدی را به صورت بن خرید کالا ارایه بدهند و افراد در صورت تمایل و ثبت نام در سامانه ای نسبت به تمایل خود به ارایه این مبلغ به صورت بن کارت اعلام کنند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه اهرمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
از فروشگاه رفاه خرید کردم وراضی هستم
کاش لوازم خانگی هم با تخفیف اراعه میشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار