در دیدار نوروزی مردم چرام با موحد مطرح شد
موحد : این یک نعمت غیرمنتظره‌ای است از جانب پروردگار متعال تا در دولت‌های مختلف مطرح کنند که مردمداری را از موحد یاد بگیرید
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ 31 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در دیدار با حضور پرشور مردم شهرستان چرام؛ سید محمد موحد اظهار داشت: از زمین و زمان و به انواع و اقسام کج روی ها، بداخلاقی‌ها و تندخویی‌ها دنبال شکست و حذف نوکر مردم بودند، لیکن؛ همین مردم قاطعانه ایستادند و نگذاشتند، و حمایت کردند.

نماینده ادوار و کنونی و آینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان شهرستان چرام از مهم‌ترین خواسته‌های به حق آنها، در دو سال اخیر فاز اول آن ۱۰۰ به سرانجام رسید و بزودی روند تکمیل فاز دوم آن بعد از تعطیلات آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام موحد خاطرنشان کرد: پتروشیمی شهرستان چرام در دیدار اخیر با استاندار به بحث و گفتگو گذاشته شد و این مهم هم بعد از تعطیلات نوروزی به صورت جدی پیگیری و تا به نتیحه رسیدن آن، تمام توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت تا جوانان و مردم شهرستان چرام هم از این نعمت و امتیاز بزرگ بهره کافی را ببرند.

مردم داری را از موحد یاد بگیرید

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرا و لنده تصریح کرد:مردم در ۱۱ اسفندماه سیلی محکمی به دشمن نواخته و نشان دادند که با تمام قوا انقلاب خود را می‌خواهند و در این دور باز هم انتخابی انجام دادند به مانند ادوار گذشته که در تمام دوران انقلاب نوکر خود یعنی موحد را به بهارستان می‌فرستادند.

سید محمد موحد با اشاره به یک موضوع مطرح شده پیرامون رابط شهرستان، در جمع مردم چرام متذکر شد: آن چیزی که در طول دوران سیاسی نوکرشان را وادار به ابراز محبت و لطف کرد همین ارتباط همه جانبه و سراسری با اقشار مختلف مردم بود که به راحتی می‌توانستند با خدمتگزار و نوکر خویش ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: این یک نعمت غیرمنتظره‌ای است از جانب پروردگار متعال تا در دولت‌های مختلف مطرح کنند که مردمداری را از موحد یاد بگیرید به همین خاطر بود که یکی از بزرگان دوماه پیش در جلسه‌ای در تهران بیان داشت: نماد مردمداری یعنی موحد و مظهر مردمداری موحد است و چیزی که یک سفره هست برای موحد و یک افتخار است در دنیا همین ارتباط لایَنقَطِع با مردم هست.

مردم داری را از موحد یاد بگیرید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
وجدانا یه چند نفر که نه رای خاصی دارن و نه طایفه بزرگی ابرو سی موحد نهلشتنه
جمع کن این بساط را آقای موحد
ناشناس
|
Finland
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
نماد مردم داری کجا بود؟! با کلک، تقلب، پول پاشی، خرید رای، همیشه همین جور بودی، والا رای نمی آوردی.
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
برا خودت که هیچ برا همه معلومه اگه رأی واقعی مردم بود ، نتیجه غیر این بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار