مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: این بار نیز ملت ایران به صحنه خواهند آمد، چراکه می‌دانند انتخابات امنیت آفرین و دشمن‌شکن است و یک انتخابات پرشور، فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 26 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ امروز سه شنبه  با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و با هدف بصیرت افزایی در این خصوص، نشستی با موضوع "مشارکت حداکثری در انتخابات" با حضور مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام، مدیرعامل آبفا و پرسنل شرکت درمحل نمازخانه ستاد شرکت آب و فاضلاب ایلام برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا مدیرعامل آبفای استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه علی الخصوص عید امامت و ولایت، از همکاران و عموم ملت ایران اسلامی دعوت نمود تا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که روز جمعه، 11 اسفندماه 1402 حضور پر شور داشته باشند. 

پرویز ناصری حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی مردم برشمرد و گفت: این بار نیز ملت ایران به صحنه خواهند آمد، چراکه می‌دانند انتخابات امنیت آفرین و دشمن‌شکن است و یک انتخابات پرشور، فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن را کاهش می‌دهد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تاکیدات موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان ساخت: امیدوارم با حضور شکوهمند مردم بزرگ ایران، شاهد مجلسی و ایرانی قوی باشیم.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام به عنوان سخنران اصلی این جلسه بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای برای تقویت نظام تاکید کرد.

مسعود صیدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود که فرموده اند: "برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود".

وی با بیان اینکه 442 نفر در زمان پیش ثبت نام اعلام آمادگی نمودند، تصریح کرد: در نهایت 229 نفر ثبت نام نهایی شدند که از این تعداد نیز پس از تایید صلاحیت و اعلام انصراف برخی از ایشان، 55 نفر در عرصه انتخابات باقی ماندند.

 مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام در پایان سخنانش خاطرنشان ساخت: روند بررسی صلاحیت‌ها همچنان ادامه دارد و چنانچه شاهد تخلف یا اعمال مجرمانه از سوی کاندیدها باشیم یقینا در تایید صلاحیت نهایی آنها در صورت انتخاب شدن از سوی ملت که صدور اعتبارنامه است، بی تاثیر نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار