دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی یک ستاد انتخاباتی خاص در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 01 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ستار هدایت خواه شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تشکیل ستاد مردم ایران برای انتخابات مجلس در استان گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری به عنوان رئیس ستاد مردم ایران در استان معرفی شد.

وی افزود: هدف اصلی این است که بدون اینکه از کاندیدای خاصی حمایت کند بر مسئله مشارکت تمرکز داشته باشد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روستا‌ها مشکل نداریم. مشکل در شهرهاست و در همین خصوص قشر‌های خاصی که ممکن است مشارکت کمتری داشته باشند از میان خود آن‌ها افراد تاثیر گذاری انتخاب می‌شود تا برای حضور آنان در انتخابات روشنگری کنند.

هدایت خواه تصریح کرد: رای سفید دادن هم یک خطر است و امیدواریم ستاد در دهه فجر افتتاح شود و کار خود را برای کمک به مشارکت بیشتر آغاز کند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی داوطلبان و هواداران آن‌ها مسائل اخلاقی را رعایت نمی‌کنند و متاسفانه فضای مجازی کنترل نمی‌شود و هر کسی هر توهینی دلش خواست انجام می‌دهد که باید فکری کرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فحش دادن و توهین کردن نهادینه شده است. برای این فضای بی در و پیکر باید کاری شود و وزارت ارشاد نیز در خصوص برخی سایت‌ها که چنین اقداماتی می‌کنند باید وارد عمل شود تا به راحتی توهین و تهمت زده نشود.

هدایتخواه تاکید کرد: در قالب ستاد مردم از اقشار مختلف استفاده می‌کنیم که خودشان با خودشان در بحث مشارکت کنند. محتوا‌های خوبی هم تولید شده و شبهات احصا شده است و پاسخ‌ها آماده است.

به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است. دستگاه‌های دولتی نباید در این برهه حساس اقداماتی کنند که موجب نارضایتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار