مديرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:روابط عمومی‌های آموزش و پرورش باید روایتگر اول و کاهش فاصله ها و اعتمادسازی بین مردم و مسئولان را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 13 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در چهارمین گردهمایی روابط عمومی های ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ،استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد با تاکید بر این مهم افزود:روابط عمومی‌های آموزش و پرورش باید اولین، جامع‌ترین، گویاترین و قانع‌کننده‌ترین روایتگر تمامی رویدادهای اداره مربوطه در شهرستان ها و مناطق خود بوده ،در غیر این صورت کار برای اقناع‌سازی افکار عمومی سخت و منفعلانه خواهد شد.

وی همچنین روابط عمومی ها را تسهیل گر امور برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و گفت:آنها به عنوان وکیل مدافعان آموزش و پرورش ، باید پیشتازانه ، پیشگیرانه و دفاع در برابر تمامی هجمه ها برون و درون سازمانی ایستاده و با اطلاع‌رسانی هنرمندانه و به موقع خودشان برای مردم جاذبه ایجاد کنند.
عزت خواه با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات امروز به روابط عمومی قوی،تیزبین و همیشه در صحنه نیازمندیم افزود:کاستن فاصله ها و اعتمادسازی بین مردم و مسئولان،انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای حل آنها بايد سرلوحه کار روابط عمومی ها قرار گیرد.
وی با اشاره به راه انداختن جنگ ترکیبی سلام شناختی دشمن علیه ايران اسلامي، مسأله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را یکی از ضروریات جامعه دانست و گفت:باید تمامی دستاوردها،خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه ها بویژه در حوزه تعلیم و تربیت بخوبی برای افکار عمومی جامعه تبیین شود و دشمن را برای ایجاد فاصله انداختن بین مردم با بدنه نظام ،انقلاب و مسئولان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.
امام جمعه گچساران هم در این گردهمایی گفت:روابط عمومی ها رکن اساسی و قلب تپنده تمامی ادارات ،نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور هستند.
حجه الاسلام والمسلمین هاشمی با بیان اینکه ارزش ،عظمت و جایگاه مهم و سرنوشت ساز روابط عمومی ها بر هیچ کسی پوشیده نیست افزود:در دهکده جهانی امروز نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات ، نهادها و جامعه غافل بود چرا که آنها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند، توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقاء سازمان‌ها و نهادهای مربوط به خود ایفا کنند.
وی با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی گفت: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود به طور قطع تأثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان ها،نهادها و ادارات داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی در جامعه ایجاد و موفقیت‌های زیادی را درپی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان گچساران از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی نام برد و افزود: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه بالا در هر سازمان و اداره متبوع خود با هنر، تخصص و کارآزمودگی از نقش موثری در حفظ و تداوم و تقویت تفاهم و همدلی و روحیه نشاط و مشارکت بین همکاران ان اداره یا سازمان دارند.
وی آموزش و پرورش را دستگاه انسان ساز و سرنوشت ساز در پیشرفت ها و موفقیت های پیش روی یک کشور دانست و گفت:این مجموعه را باید در کادرسازی،تربیت و پرورش نیروهای متعهد،متخصص ،دلسوز ،کارآمد و وفادار به نظام و انقلاب کمک کرد.
امام جمعه گچساران بهترین و اثرگذارترین خبر را شفاف ترین ،صحیح ترین و به موقع ترین خبر خواند و افزود:روابط عمومی ها باید به عنوان بازوان رسانه ،اخبار را به صورت جامع، صحیح ،دقیق و بدون هرگونه سوگیری و نیت تخریب در جامعه منعکس کنند.
حجه الاسلام والمسلمین هاشمی جهاد تبیین را بنا به تاکید مقام معظم رهبری وظیفه ای فوری ، قطعی و لازم دانست و گفت:تبیین دستاوردها،خدمات ،ارزش‌ها، آرمان ها ،باورهای انقلاب و نظام برای افکار عمومی جامعه موجب بیمه شدن کشور و نظام در برابر تمامی خطرات داخلی و خارجی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار