کد خبر: ۱۱۳۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ 12 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی 20 آبان ماه استان مازندران به این شرح است: 

----------------------------

بازداشت شرور مسلح قاتل در شهرستان بابل 

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری شرور مسلح و عامل تیراندازی با سلاح شکاری و قتل در شهرستان بابل در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد . 

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت:  بامداد روز جمعه ۱۹ آبان ماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مبنی بر وقوع تیراندازی با سلاح شکاری و قتل مردی در یکی از روستاهای حومه شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد؛ ماموران انتظامی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضایی این فرد را که از اراذل و اوباش و عامل تیراندازی با سلاح شکاری و دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان‌ بوده را در عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کردند‌.

سردار مفخمی از ادامه تحقیقات انتظامی و قضائی در این ارتباط خبر داد و افزود؛ امنیت خط قرمز پلیس بوده و پلیس در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

----------------------------

دستگیری 20 سرشاخه یک شرکت هرمی در رامسر 

سرهنگ نبوی رستاقی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 20 سرشاخه یک شرکت هرمی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جلیل نبوی رستاقی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی، مبنی بر فعاليت افرادی در قالب یک شرکت هرمي در شهرستان رامسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، 20 نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن ها مقادیری جزوات آموزشي مربوط به شرکت هاي هرمي و يک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگير شده به صراحت به فعاليت و عضويت در شرکت هرمي اعتراف کردند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادي جوانان در ابتدا با جلب اعتماد آن ها از راه های مختلف، به بهانه کار در شرکت هاي پر درآمد، دعوت کرده و با فریب آن ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می کردند.

سرهنگ نبوی رستاقی در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.

----------------------------

آزادسازی اراضی کشاورزی در ساری 

سرهنگ محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تغییر کاربری 1100متر مربع از زمین های زراعی شهرستان ساری به ارزش بیش از 19میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف 1100متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت .

وی افزود: مالک زمین های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر 19میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.#

----------------------------

دستگیری سارق مغازه و کشف 3 میلیاردی اموال مسروقه در نور 

سرهنگ باباجان تبار جانشین انتظامی شهرستان نور از دستگیری سارق مغازه و کشف 3 میلیارد ریالی اموال مسروقه در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبداله باباجان تبار" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع دو فقره سرقت از مغازه ها در سطح شهرستان نور، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کار اطلاعاتی و بررسی شواهد و مدارک موجود در سطح حوزه استحفاظی سارق مغازه را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیرکردند.

جانشین انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 6فقره سرقت در سطح شهرستان نور اعتراف کرد.

سرهنگ باباجان تبار با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

----------------------------

دستگیری سارق ساختمان نیمه کاره در محمودآباد 

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری سارق تحت تعقیب ساختمان نیمه کاره در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمود حسین زاده" با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال شکایت احدی از شهروندان بخش سرخرود مبنی بر سرقت وسایل از ساختمان نیمه کاره وی از جمله دستگاه بالابر، آهن آلات، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:مامورین تجسس بخش سرخرود پس از انجام تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را با یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی دستگیر و در بازرسي از مخفيگاه او تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد افزود: متهم در بازجویی به عمل آمده به 7فقره سرقت وسایل ساختمان نیمه کاره اعتراف که متهم پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند

----------------------------

كشف 4 هزار بوته چلم قاچاق در سوادکوه 

سرهنگ عبدی جانشین فرماندهی انتظامي سوادکوه از كشف 4 هزار بوته چلم قاچاق از دو دستگاه خودرو و دستگیری سه متهم در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "صدرا عبدی" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران منابع طبیعی شهرستان حين كنترل خودوهاي عبوري در سطح شهرستان به دو دستگاه خودرو حامل چلم مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از خودروهاي مورد نظر 4000 بوته چلم قاچاق كشف كردند.

جانشین فرماندهی انتظامي سوادکوه با اشاره به تحويل محموله كشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان بيان داشت: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح شد.

سرهنگ عبدی در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان و برداشت فراورده های جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار