تابناک هرمزگان- سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: نگاه ما نسبت به شرکت‌های سرمایه‌گذار مستقر در منطقه ویژه نگاه مسئولانه‌ای خواهد بود چرا که وظیفه ما جلب رضایت و مهیاسازی زمینه‌ی فعالیت بیشتر بخش خصوصی است.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 16 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  مدیرعامل و گروهی از معاونان شرکت فولاد هرمزگان، نخستین نشست خود را با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سالن جلسات این منطقه ویژه اقتصادی برگزار کردند.

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تبریک انتصاب محمدرضا پیرحسینلو، بیان داشت: امروز طرح های بزرگی با سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار میلیاردی در فولاد هرمزگان آغاز شده است و در این شرایط نیازمند پشتبانی های بیشتر منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هستیم.

وی اظهار داشت: ارتقا زیرساخت‌ها فرصت بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم با راندمان بهتر امور را به پیش ببریم و در این مسیر نیازمند مساعدت نهادهای بالادستی از جمله مدیران و معاونان معاونان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هستیم.

سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تصریح کرد: نگاه ما نسبت به شرکت‌های سرمایه‌گذار مستقر در منطقه ویژه نگاه مسئولانه‌ای خواهد بود چرا که وظیفه ما جلب رضایت و مهیاسازی زمینه‌ی فعالیت بیشتر بخش خصوصی است. که در این راه  سرعت پیشبرد اهداف از اهمیت  مهم بر خوردار است

پیر حسینلو در پایان بیان داشت  : حل و فصل موضوعات زیر ساختی با  هدف کمک  به راه اندازی  کارخانجات  سرمایه گذاران  بخش خصوص منطقه به منظور کمک به اشتغالزایی و حل معضل بیکاری از مهمترین  بخش استراتژی  شرکت خواهد بود .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار