آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان لنده به همت گروه جهادبی بسیج رسانه و فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵ 24 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ عصر امروز به همت " گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی "طی مراسمی از فعالیت خبرنگاران فعال شهرستان لنده تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این جلسه مدیر گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی ضمن عرض خیرمقدم به خبرنگاران، گفت ؛ در عصر ارتباطات و تحقق دهکده کوچک جهانی قرار داریم و رمز موفقیت در کارهای مدیریتی،توسعه و آبادانی کشور اطلاع رسانی به موقع و شفاف هست.

فتاح بدری اظهار داشت؛ خبرنگاران نقش مهمی در جهت توسعه و پیشرفت یک ملت دارند و سالروز شهادت شهید صارمی بهانه ای برای تجلیل از زحمات این فعالین فرهنگی می‌باشد.

مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف افزود:خبرنگاران باید با اخلاص،برای رضایت خداوند و خدمت به مردم گام بردارند و با بیان مشکلات و انتقادات بجا و شایسته ؛ مسئولین را جهت ارائه خدمات همیاری کنند و در کنار آن با ارائه گزارش از خدمات انجام شده به مردم را از فعالیت مسئولین آگاه سازند.

وی ارتقاء سطح سواد رسانه در قالب آموزش را مهمترین ضرورت برای خبرنگاران فعالین مجازی و رسانه ای دانست و گفت: امروزه یکی از معضلات جدی جامعه ما، سطحی اندیشی در فضای مجازی و رسانه ای است که برای مقابله با این روند باید بر تقویت و توسعه آموزش های سواد رسانه ای تأکید کرد.

ایشان در ادامه گریزی به فعالیتهای "گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی "زد واظهار داشت:گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی وابسته به سازمان بسیج رسانه از ابتدای سال 1400فعالیت فرهنگی خود را در حوزه رسانه و فضای مجازی آغاز نمود و علاوه بر اقدامات تاثیر گذار فرهنگی در مناسبتهای مختلف تا کنون و در موارد متعدد اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و هدایای نقدی به خانواده های کم بضائت نموده است.

در پایان مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل بعمل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار