رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تیم اورژانس استان شامل ۲۳ تکنسین با ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به مرزهای مهران و خسروی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 22 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، داریوش تقی‌لو، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم بدرقه نخستین تیم اورژانس استان برای خدمت رسانی به زائران حسینی اظهار کرد: به‌منظور پوشش امدادی مراسم پیاده‌روی اربعین، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل پزشکی به همراه ۱۴ نفر از کارشناسان خبره فوریت‌های پزشکی، صبح امروز عازم مرز مهران واقع در استان ایلام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: سه دستگاه آمبولانس نیز با ۹ تکنسین در مرز خسروی در استان کرمانشاه برای پشتیبانی مستقر خواهند شد و تا بعد از اربعین و بازگشت کامل زوار حسینی در این مرز خدمات‌رسانی خواهند کرد.

مجید صادقی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان هم در این مراسم گفت: اربعین، فرصتی برای شست‌وشوی قلبی و معنوی مشتاقان و زائران بارگاه حسینی است و هر گامی که برای خدمت‌رسانی به این زائران برداشته شود، ارزشمند است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: به تیم اعزامی اورژانس استان می‌شود، چنین فرصتی را مغتنم شمرده و نهایت تلاش خود را برای مفید واقع شدن در این سفر به کار گیرند.

وی تصریح کرد: این سفر، بسیار فراتر از یک مأموریت اداری بوده و نوعی عبادت تلقی می‌شود و توفیقی الهی است که می‌تواند ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار