مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمارها، سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان خدمات فرهنگی به جامعه هدف کمیته امداد ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ 29 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، روح‌الله صالحی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو، اظهار کرد: تقویت بنیه علمی و تحصیلی دانش‌آموزان برای راهیابی به دانشگاه‌ها، اجرای طرح‌های مختلف در راستای تعالی بنیه اعتقادی و دینی خانواده‌ها، مشاوره‌های خانوادگی، آموزش خانواده و اردو‌های داخل و خارج استان از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه تقویت بنیان‌های فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آن‌ها از رویکرد‌های مهم این نهاد در حوزه فرهنگی است، بیان کرد: تقویت باور‌های دینی و ایمانی خانواده‌های تحت حمایت، یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف است و برنامه‌های مختلفی با هدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

او افزود: پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان، پرداخت شهریه به دانشجویان، برگزاری اردو‌های شوق زیارت، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری اردو‌های فرهنگی و جلسات پیشگیرانه، از جمله خدمات فرهنگی ارائه‌شده توسط این نهاد است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار