فرمانده سپاه البرز گفت: بزرگترین موکب استان در اربعین با کمک خیرین و همه دستگاه‌ها و نهادهای البرز راه‌اندازی و به صورت مردمی اداره می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 08 August 2023
به گزارش «تابناک البرز» سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشستی با حضور خیرین موکب امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: شخصی از امام صادق علیه السلام پرسید: کسی که خودش به واسطۀ بیماری یا مشکلی نتواند به زیارت امام حسین علیه السلام برود و در عوض شخصی دیگر را روانه کند (هزینه‌هایش را بدهد)، چه اجری دارد؟ و ایشان گفتند: ۱. به ازای هر درهمی که خرج کند، خداوند همانند کوه اُحد برایش حسنه می‌نویسد، ۲. چندین برابر آنچه هزینه کرده را در همین دنیا به او برمی گرداند، ۳. بلاهایی را که فرود آمده تا به او برسد، از او می گردانَد و از وی دور می‌کند و مالش حفظ می‌شود.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: انسان در راه امام حسین (ع) هرقدر هزینه کند، متنعم‌تر خواهد شد.

سردار حیدرنیا ادامه داد: موکب امام حسن مجتبی (ع) به لطف خدا و کمک خیرین و تمام دستگاه‌ها و نهادهای استان البرز، بزرگترین موکب استان البرز است که به صورت مردمی اداره می‌شود و در سال گذشته روزانه به بیش از پنج هزار نفر از زائرین خدمات ارائه می‌داد.

وی افزود: این موکب شامل چند کمیته است و آقای کولیوند به عنوان رئیس کمیته خیرین این موکب فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پایان ضمن تشکر از همه خیرین و خادمان این موکب گفت: اگر زیارت اربعین نصیب شما شد حتماً به این موکب سر بزنید و امیدواریم بتوانیم زمینی برای ساخت سازه به این موکب به طور ثابت جهت ارائه خدمات در طول سال به زائرین امام حسین (ع) اختصاص دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار