با احترام و آرزوی توفیق در پاسخ به دعوت از نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان مردم نهاد ندای جوان به گفتگو پیرامون برنامه، دیدگاه، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی موارد زیر پس از مشورت و هماهنگی لازم با سردار عدل هاشمی پور، به استحضار می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 11 June 2023

روز گذشته خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که یکی از سمن ها برخی سیاسیون را دعوت به گفتگو کرده بود که یکی از این افراد عدل هاشمی پور، نماینده سابق شهرستان های کهگیلویه، بهمون،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بود. مشاور رسانه ای این چهره سیاسی در دوره نمایندگی با ارسال مطلبی پاسخ به دعوت را اعلام کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، متن کامل این پاسخ در ادامه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید محسن موسویان معظم
مدیر عامل محترم ندای فرهیختگان جوان
سلام علیکم
با احترام و آرزوی توفیق در پاسخ به دعوت از نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان مردم نهاد ندای جوان به گفتگو پیرامون برنامه، دیدگاه، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی موارد زیر پس از مشورت و هماهنگی لازم با سردار عدل هاشمی پور، به استحضار می‌رسد.

قویاً بر این باوریم که هر فرد به هر مسئولیتی که منصوب می‌شود به ویژه اگر با رأی مستقیم مردم به منصب برسد از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی نه تنها در حین خدمت بلکه پس از آن مکلف است که پاسخگویی را وظیفه‌ی خود و حق مردم بداند.
پاسخ گفتن در عین متانت، رعایت ادب، اخلاق و احترام، همواره باید سرلوحه‌ی کار مسئولان باشد و بر آن اهتمام بورزند.
عرصه نمایندگی مجلس شورای اسلامی شرایط خاص خود را دارد بنابراین نه فقط منتخب مردم بلکه سایر کاندیداتور‌ها موظف به تکریم مردم هستند که پرداختن به آن در این مقال نمی‌گنجد.
نباید از نظر دور داشت که مردم عزیز، همان، ولی نعمتان انقلاب در شرایط کنونی به لحاظ معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شرایط مساعدی قرار ندارند و این امر نیازمند لزوم توجه جدی و بیش از پیش مسئولان امر است که باز پرداختن به آن در این مقال نمی‌گنجد، اما از این حیث قابل تأمل است که قوانین مربوط به انتخابات باید بصورت اساسی مدنظر قرار گیرد و از هرگونه شبهه‌ی تبلیغات زودرس انتخاباتی موکداً پرهیز شود تا اسباب زحمت مردم فراهم نشود و خدشه‌ای به آرامش آنان وارد نگردد و از سوی دیگر مسئولان فعلی تمرکز خود را فقط بر انجام وظیفه سازمانی و خدمت رسانی به مردم معطوف بدارند.
در این میان و البته همواره‌ی اوقات نباید از نقش سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد غافل شد بلکه باید به نقش، اهمیت و رسالت آنان در مسائل مختلف اجتماعی اذعان نمود و تقویت هرچه بهتر و بیشتر جایگاه آنان ضرورتی انکارناپذیر است که شایسته است مردم و مسئولان ضمن قدردانی، همکاری لازم در جهت پویایی آنان را انجام دهند تا سمن‌ها بتوانند در تبیین و تحکیم اهداف از پیش تعیین شده و مشارکت پذیری خود و مردم به توفیق برسند.
در همین راستا در کمال ادب و احترام و با سپاس و استقبال از برنامه پیش رو، آمادگی کامل مهندس عدل هاشمی پور جهت حضور به استحضار می‌رسد.
اما از آنجاییکه در روز اعلام شده در دعوت نامه (شانزدهم تیر)، برنامه قبلی برای مهندس هاشمی پور تدارک دیده شده که امکان جابجایی آن وجود ندارد بنابراین یکشنبه هیجدهم تیرماه هزار و چهاصد و دو جهت اجرای گفتگو اعلام می‌گردد.
امید است که اجرای این برنامه و برنامه‌های مشابه برای مردم سودمند باشد.
به یقین که استمرار چنین برنامه‌هایی که شرط لازم آن است از هرگونه حواشی بدور باشند می‌تواند در انتخاب مسیر درست که همان توسعه، سازندگی و آبادانی است موثر و کارساز باشد.
انتظار می‌رود در سطح بالاتر صدا و سیمای مرکز استان نیز در زمان مقتضی چنین برنامه‌ای را در دستور کار قرار دهد که به یقین در آگاهی بخشی مردم و پیشگیری از رویه‌های نادرست بسیار موثر است.
لازم به ذکر است که این اعلام حضور صرفاً مختص این برنامه است و هرگونه برداشت دیگر ناصواب است.
از مدیریت سایت خبری و تحلیلی تابناک تشکر و قدردانی بعمل می‌آید.
با احترام
سید حسین رهی
۱۴۰۲/۳/۲۰

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد گرمسیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
مردم کهگیلویه بزرگ بین راستگو و دروغگو ، شجاع و ترسو ، جسور و عاقل ، مَرد و نامرد ، صحیح و غلط ، باسواد و بی سواد ، پوپولیست و صادق و امثالهم را خوب می فهمند و همین الان بخوبی می توان فضای انتخاباتی را در این حوزه انتخابیه تحلیل نمود.. بازگشت صداقت و شجاعت به کهگیلویه بزرگ مبارک مان باد ان شالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار