معاون سابق آموزشي آموزش و پرورش لنده اظهار داشت؛ بازنشستگان با توجه به گذر عمر و احتمال جدی تر ابتلا به انواع بیماری، به انعقاد قرارداد همه جانبه با بیمه تکمیلی درجه یک نیازمند هستند درصورتی که بنا به تصمیم وزارت خانه ضعیف ترین نوع بیمه تکمیلی به این گروه تعلق گرفته است و این اجحافی عظیم است.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 08 May 2023

تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ سید باقر خرمی در روز بازنشستگی با انتقاد از وضعیت معیشت فرهنگیان خطاب به تصمیم گیران کشوری گفت؛ تا حال معلم خوب نشود حال یک جامعه خوب نخواهد شد.

وی خطاب به کسانی که ارتباط دارند، اصحاب قلم و رسانه و ...توصیه کرد آنان ضمن گزارش عملکرد ها و تعریف و تمجید ها، مشکلات نیز بگویند..!
ایشان همچنین در گفتگو با تابناک با انتقاد از وضعیت معیشت بازنشستگان گفت؛ چندسالی است که تاخیر زمانی بیش از حد معمول در پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش، این قشر رنجور را دردمندتر ساخته است.

وی افزود؛ به نظر می رسد همه نهادها و دستگاههای دولتی قوی تر از آموزش و‌پرورش عمل می نمایند و این موضوع برای معلمان بسیار آزاردهنده است.
پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ آ.پ. بعد از ۱۵ ماه پرداخت شد و پاداش ۱۴۰۱ خدا میداند!!!!!

خرمی بیان داشت؛ در حالی که هفته معلم هم به سرآمذه است اما احکام حقوفی بازنشستگان مشمول طرح رتبه بندی، هنوز تعیین تکلیف نگردید.

ایشان همچنین با اشاره به طرح همسان سازی گفت؛ طرح همسان سازی که مدام میان دولت و مجلس می چرخد، تسریع در اجرای آن از مطالبات ویژه و اساسی این قشر به شمار می رود که انتظار می رود بیش از این به تاخیر نیفتد.

فیلم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار