مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران با برگزاری انتخابات مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 10 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی مازندران، حیدر نوروزی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران با 23 شعبه اخذ رای در سطح استان به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.
رئیس هیئت نظارت انتخابات با اعلام رضایت از نحوه برگزاری این دوره از انتخابات، بیان داشت: این انتخابات براساس قانون نظام مهندسی هر سه سال یک‌بار برای تعیین اعضای هیئت مدیره و امسال برای دومین بار به‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.
وی افزود: در این انتخابات 11 هزار و 42 نفر از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان مشارکت کردند.
نوروزی با اشاره به اینکه در این دوره 60 نفر برای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان داوطلب شده‌اند، تصریح کرد: در پایان انتخابات و پس از مشارکت حداکثری اعضاء، 13 مهندس آقا و دو مهندس خانم انتخاب شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه مازندران بیشترین مشارکت را در کشور داشته است، ادامه داد: هفتمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از ساعت هشت صبح تا 20 شب در 23 حوزه اخذ رای در سراسر استان برگزار شد.
نوروزی با تاکید بر تامین امکانات لازم و رعایت بی‌طرفی در برگزاری انتخابات، بیان کرد: هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان در هفت گروه عمران، معماری، تاسیسات برقی، مکانیک، نقشه‌برداری، ترافیک و شهرسازی برگزار شد.
وی در پایان گفت: کاندیدا و مهندسان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از نتایج کامل این انتخابات به سایت اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار