کلنگ قطعه دوم جاده طسوج _گلبهار در شهرستان چرام به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ 11 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان چرام گفت: در این سفر یک روزه از محور‌های سرفاریاب، سادات و جاده طسوج بازدید شد و قطعه دوم جاده طسوج _گلبهار کلنگ زنی شد.
فرزاد نجات نیا در آیین کلنگ زنی این طرح افزود: روستای طسوج یکی از روستا‌های زیبا و گردشگر پذیر استان است که امیدواریم مطالبات مردم این منطقه مبنی برساخت این جاده به زودی محقق شود.
وی اضافه کرد: کلنگ این طرح به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سید حمدالله خواهش نیک به زمین زده شد که اعتبار آن ۱۱۰ میلیارد ریال به طول هشت کیلومتر است.
توفیقیان فرماندار چرام نیز با اشاره به اینکه روستای طسوج در ۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان چرام که تردد و اسکان ۸۰۰ خانواده در فصول مختلف سال است گفت: با تکمیل جاده روستا زیر ساخت‌ها و زمینه توسعه این روستا فراهم شد و گاز کشی به روستا نیز در دستور کار قرار گرفت.
جانی پور مدیر کل راه و شهرسازی نیز گفت: در بازدید از راه‌های روستایی و جاده شهرستان، محور آب حیات به سادات از مسیر‌های حادثه خیز چرام است که به زودی کار خط کشی، علامت گذاری و گاردریل اجرا می‌شود./ صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار