مدیرکل کتابخانه های عمومی
بخش تخصصی بیرجندشناسی در کتابخانه عمومی الغدیر بیرجند راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 11 December 2021
 
حاجی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی اعلام نمود از آن جا که نیاز به منابع متنوع و دسترس پذیری آسان و ارزان کتاب های بومی یک نیاز مهم برای استان شناسی و بوم پژوهی است، بخش تخصصی بیرجندشناسی را در کتابخانه عمومی الغدیر روز چهارشنبه راه اندازی خواهیم نمود تا علاوه بر عموم مردم تمامی دانشجویان، تاریخ پژوهان و جویندگان فرهنگ و پیشینه بیرجند بتوانند بصورت متمرکز به حجم بسیاری از کتاب های مرتبط با بیرجند دسترسی داشته باشند. وی افزود برخی از این کتاب ها بسیار قدیمی و ارزشمند و بخش عمده آن نیز در طول سالیان خریداری و در این بخش تخصصی گردآوری شده است. 
 مدیرکل کتابخانه های عمومی در ادامه افزود از این پس نیز هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی که پایان نامه یا تزی در خصوص بیرجند داشته باشد می تواند یک تا دو نسخه از پژوهش مصوب خود را به این کتابخانه اهدا تا آرشیو کتاب های بیرجندشناسی تکمیل تر شود. وی راه اندازی این بخش را درخواست عموم جامعه و مردم دانست که در دیدارها و بازدیدهای عمومی اعلام داشته اند ضمن این که نخبگان دانشگاهی نیز از اجرای این بخش استقبال خواهند نمود. 
گفتنی است مراسم رسمی آغاز به کار بخش تخصصی بیرجندشناسی روز چهارشنبه همین هفته ساعت دوازده در کتابخانه عمومی الغدیر بیرجند و با حضور فرماندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و نویسندگان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار