به مناسبت هفته تعاون

52 طرح تعاونی در استان اصفهان آماده بهره برداری

۵۲ طرح تعاونی در استان اصفهان آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۹۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 05 September 2021

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: این طرح‌ها که در بخش‌های صنعتی، مسکن، کشاورزی و صنایع دستی اجراشده به صورت متمرکز همزمان با ۲۶۸ طرح تعاونی در کشور به بهره برداری می‌رسد.
کامران کلانی میزان سرمایه گذاری برای ۵۲ طرح تعاونی این استان را هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد هزینه طرح‌های تعاونی استان آورده بخش خصوصی و کمتر از ۱۰ درصد آن از تسهیلات بانکی است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها، اشتغال ۵۳۵ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ تعاونی در استان اصفهان ثبت شده که نیمی از آن فعال است، گفت: بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر عضو این تشکل‌های اقتصادی هستند که بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آن‌ها درتعاونی‌های سهام عدالت و ۷۷۱ هزار نفر در دیگر شرکت‌ها عضویت دارند.
کلانی با اشاره به اینکه پنج درصد از تعاونی‌های فعال کشور در این استان مستقر هستند، افزود: شرکت‌های تعاونی اصفهان ۵۴ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
وی تشکیل شرکت تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی را از جمله برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: ۹ شهرستان این تشکل را ثبت کرده اند و اتحادیه تعاونی‌های توسعه عمران نیز در این استان تشکیل شده است.
۱۳ تا ۱۹ شهریورماه به نام هفته تعاون نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار