کرونا اینبار جوانان را هدف گرفته است

رحمانیان با اشاره به اینکه ابتلای بیماری کرونا در شهرستان جهرم به جوانان رسیده است، عنوان کرد: موضوع نگران کننده پایین آمدن سن فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان است.
کد خبر: ۹۸۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 07 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد رحمانیان» با اشاره به وخیم بودن وضعیت شهرستان جهرم در موج پنجم بیماری کرونا، گفت: دیر مراجعه کردن به پزشک باعث فوت یکی دیگر از بیماران شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به وضعیت فوتی ها و قربانیان ناشی از این بیماری، افزود: فوت چهار همشهری در طی ۲ روز بسیار نگران کننده بوده و نشان دهنده وضعیت بحرانی شهرستان از لحاظ شیوع کرونا است.

 

وی با اشاره به اینکه ابتلای بیماری کرونا در شهرستان جهرم به جوانان رسیده است، عنوان کرد: موضوع نگران کننده پایین آمدن سن فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان است.

 

رحمانیان با تاکید بر افزایش روزانه مبتلایان به این بیماری، خاطرنشان کرد: در ۲ روز گذشته ۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر ثبت شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه همچنان آمار بستری بیماران در بخش های کرونا افزایشی است، عنوان کرد: اغلب مراجعه کنندگان به درمانگاه های شهرستان های جهرم و خفر از جوانان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه دورهمی ها سبب انتشار بیماری کرونا شده است، تصریح کرد: همه گیری بیماری در جهرم به صورت خانوادگی است.

 

رحمانیان در پایان به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمانی که واکسیناسیون به تمام گروه های سنی نرسیده، چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار